Why do I think about Chan?

471 33 2
                                    

Beak neye uğradığını şaşırmıştı yaklaşık 1 dakikadır Chan tarafından öpülüyordu. Beak onu itmeye çalışsa da yapamıyordu bedenini hareket ettiremiyordu. Bedeni hareket etse de Chanyeol' u ittirebileceğini sanmıyordu çünkü onun yanında Beak' ın vücudu çok güçsüz kalıyordu. Uzun bir süre sonra Chanyeol dudaklarını , Bea'k ın dudaklarından çekti.

Uzun bir süre geçmesine rağmen ikisi de sessizdi.

Beak en sonunda kendini toparladı ve Chan bağırmaya başladı

"RUH HASTASI, SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN GÖT KAFALI, ÇOKLU KİŞİLİK BOZUKLUĞUN VAR BUNA EMİNİM , ŞEREFSİZ , SAPIK , TACİZCİ , PİÇ"

"Sınava geç kalacaksın" 

"BAK YA OLUM SEN CİDDEN MALSIN "

Chan sadece dinliyordu. Beak ona sövmeğe devam ederken saate baktı saat 10.00 dı ve Beak ın sınavı saat 10.30 da idi.

Chan , Beak ın susmayacağını anladığında onu ayaklarından tutarak kaldırdı ve başı sırtından aşığıya sarkacak şekilde tuttu

"MAL MISIN SEN? BIRAKSANA SALAK" dedi Chan ın sırtını yumruklayarak

"Keser misin sesini ?eğer bırakırsam sınava geç kalacaksın" 

"LAN BIRAK SANANE BENİM SINAVIMDAN APTAL" 

Chan , Beak 'ın bağrışları ve yumrukları umrun da olmadan evden çıkıp asansöre  bindi dışıra da binanın karşısında park halinde ki arabaya doğru giderken o sırada sokaktan geçen bir kaç kişi ve dün Chan ile buraya gelen iki kişi onlara anlamsız şekilde bakıyordu.

Chan Beak ı sırtından indirip arabaya bindirdikten sonra kendi de bindi

"Üniversiteye sürün"

Beak kıl payı sınıfa girmiş ve sınava başlamıştı. Ama bir türlü odaklanamıyordu elleri dudaklarında Chan ı düşünüyordu. Kısa bir süre sonra arkadaşının kalem dürtüsü ile kendine gelip düşünceleri aklından ve kalbinden uzaklaştırarak sınava odaklandı.

İlk GörüşteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin