1 hafta sonra
Chanyeol hastaneden çıkmış kendi evinde Baekhyun ile oturmuş filim izliyorlardı.
"Baekhyun"
"Hm"
"Sıkıldım"
"Filimi izle Chan"
"Hayır istemiyorum"
Baekhyun kafasını küçük çocuklar gibi mızmızlanan sevgilisine çevirdi
"Ne yapmak istiyorsun Chanyeol"
Chanyeol yüzüne piç bir sırıtma ekleyerek Baekhyun'a yaklaşarak üstüne çıktı.
"Aslında sen ben ve yatak iyi bir üçlü olup eğlenceli vakit geçirebiliriz güzelim"
Dedi burnunu Baekhyun'un boynuna sürter iken.
"Y-ani şey ımm olur mu ki"
Baekhyun gizleyemediği heyecanı ile konuşurken Chanyeol sırıtarak karşısında ki pembe dudaklara kapandı. Sakin başlayan öpücük Baekhyun'un katılması ile alevlenirken Chanyeol Baekhyun'u kucağına akarak üst kattaki odasına ilerledi.
Baekhyun' u yavaşca yatağa bıraktın dan sonra o ince dudaklara kapandı yeniden. Biraz daha dudaklarında oyalandıktan sonra dudaklarını beyaz boyuna götürdü ve kendi izlerini bırakmaya başladı. Küçük innemeler odayı doldururken Chanyeol üstünde ki her bir kumaş parçasından kurtuldu ve ayni işlemleri Baekhyun' a da uyguladı. Şuan ikisi de çıplak ve arzu doluydu.
"Baek istiyor musun?"
Baek kafasını aşağıya ve yukarı sallayarak onayladı ve Chan' ın ensesinden tutarak dudaklarını birleştirdi. Şuana kadar ki en tutkulu öpüşmeleriydi. Elleri bir birlerini keşif ederken zaman durmuş sadece onlar vardı. Chan dudaklarını ayırdıktan sonra küçüğünün göğüs uçlarını ağzına aldı.
"Chanyeol-ımmh"
Baekhyun' un inlemesi dilini dışarıya çıkaran Chanyeol, Baekhyun vücudunda yol çizmeye başladı. Altında kıvranan bedeni biraz daha deli etmek için sıcak dilini her yerde gezdirdi. En sonunda penise geldiğinde hiç düşünmeden ağzına aldı ve hızlı hareketlerle git gel yapmaya başladı.
"Chany-eol dur"
Baek innemeleri arasında zar zor konuşmuştu.
Chanyeol durmak yerine daha çok hızlandı fe Baekhyun'un ağzına boşalmasıjı ssğladı
"Chanyeol özür dilerim haber vermeliydim"
"Bende içine boşalırım ödeşmiş oluruz"
Dedi ve komidini açarak içinden kayganlaştırıcı çıkardı. Baekhyun'un deliğine ve parmağına sürdükten sonra parmaklardan birini yavaşca içeri gönderdi
"Ac-ıyor"
"Geçicek güzelim sabret"
Kısa bir süre sonra üç parmağıda içeride olan Chanyeol birkaç defa daha git gel yaptıktan sonra parmaklarını çıkardı ve kendini dar deliğe konumlandı
"Güzelim kasma kendini"
Dedi ve yavaş hareketler ile içine girdi. Baekhyun'un acı innemeleri zevk şekline döndüğünde sabaha kadar bir birlerinin oldular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüşte
FanficBeakhyun sıradan bir üniversite öğrencisidir. Ama son 2 aydır bilmediği bir numaradan her gece saat 4 de arama yapar. Arama yapan kişi asla konuşmadı ta ki o güne kadar. Beak arama yapan numarayı tanıyordu ama farkında değildi. Onu arayan kişi ise i...