.6.

517 36 3
                                    

Aradan 3 saat geçmişti. Beak yatağına sırt üstü uzanmış boş bakışlarla ve boş bir beyinle tavanı izliyordu. Bir süre daha böyle kaldıktan sonra çalan zil ile dünyaya geri döndü.

"Geldim" diye bağırdı yatağından kalkerken

Kapıyı açtığında karşısında anne ve babasını gördü. Babasını gördüğün aklına Chanyeol gelmiş ve yeniden o garip his bütün vücudunu sarmıştı.

"Ne o bizi içeri almayacak mısın?"

"A-hh özür dilerim" dedi elini buyurun anlamında içeri doğru uzatırken.

Babası ve annesi önünde Beak arkada salona doğru yürüdüler.

"Beak bu sütler neden yerde?"

Ani şokun etkisi ile yere düşürdüğü sütleri toplamayan Beak bu soru karşısında nasıl cevap vereceğini bilemedi.

"Şe-y elimden düştü toplayacaktım kapı çaldı."

Babası 3 saat önce Chanyeol ün oturduğu yere oturdu annesi ise şarap şişesini eline alarak Beak a döndü.

"Nasıldı tadı?"

"Güzeldi" dedi Beak halbuki ağzına bile sürmemişti şarabı.

Beak sütleri yerden toplayıp mutfağa koyup geri geldiğinde annesi ve babasının okul, hayat ve arkadaşları ile alakalı sorulara maruz kalmıştı.

Aradan geçen 1 saat sonra annesi ve babasının soracak soruları kalmadığı için susmuşlardı. Bu sessizliği fırsat bilen Beak babasına

"Chanyeol tam olarak kim"? diye sormuştu.

Ani gelen sorun karşısında şaşırmıştı babası

"Neden soruyorsun?"

"Aaa geçen gün onula bir yerde karşılaştım ve biraz sohbet ettik onunla arkadaş olmak istiyorum ondan sordum"

Beak söylediği şeye kendi bile şaşırmıştı. Chanyeol ile değil tanışmak bakışmak dahi istemiyordu.

"Chanyeol benim gibi devlete çalışan bir mafya. Nazik ve akıllıdır"

"Nazik mi iyi mi alınma baba ama şurada 3 saat öncesine kadar nerdeyse beni becerecekti" demek  istese de sadece "Öyle mi?" diye bildi

"Ayrıca babasının yerine geçti"

Beak burada ona yapılan göndermeyi anlasa da anlamamış gibi davrandı  çünkü babası ile bu konuyu tartışmak istemedi. Annesi ve babası yarım saat daha oturduktan sonra evlerine gitmişlerdi. Beak ise sıcak bir duş alıp yatağına uzandı kısa bir süre sonra uykuya daldı.

Sabah içeriden gelen gürültüler ile uyandı. İçeride biri vardı


İlk GörüşteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin