Beak yataktan kalkıp seslerin geldiği yere yani mutfağa doğru gitti. Mutfağa girdiğinde far görmüş tavşan gibi oldu. Karşısında ki Chanyeol den başkası değildi.
"Uyanmışsın günaydın"
"SEN DELİ MİSİN BURADA NE İŞİN VAR SAPIK HERİF?"
"Sabah sabah bağırma sesin kısılır"
"SENİN CİDDEN PİSKOLOJİN BOZUK ÇOKLU KİŞİLİKLİ SAPIĞIN TEKİSİN"
Chanyeol sinirlenmişti elinde ekmek kestiği bıçakğın sivri ucunu Beak a doğrultarak
"Bağırmayı kes"
"Sen cidden delisin" dedi Beak mutfağın kapısına doğru ilelerken. Chanyeol bunu fark etmiş olacak ki Beak ın kolundan tutup sandalyeyi çekip sert bir şekilde otutdurdu.
"Nere gidiyorsun kahvaltı hazırladım. Ayrıca sınavın var aç karna kafan çalışmaz"
"Bırak beni psikopat"
"Alınıyorum ama psikopat falan"
"Değil missim aptal herif?"
"Psikopat değilim sadece istediğim şeyleri almak gibi bir takıntım var. Şimdi uslu bir çocuk ol ve kahvaltını yap."
"İstemiyorum"
"İstiyorsun" dedi hazırladığı sandviç i Beak' ın ağzına doğru uzatırken
"Manyak mısın sen sorunun ne senin?"
"Sus ve yemeğini ye" dedi sandviçi Beak 'ın ağzına tıkarken"
Beak ağzına tıkılan koca şeyi çiğneyip yutmaya çalışırken Chanyeol kaçmaması için bileğinden tutuyordu.
Beak en sonunda ağzına tıkılan lokmayı bitirmiş ve Chanyeol e ters ters bakıyordu
"Neden öyle bakıyorsun yoksa aşık olsun mu?"
"Siktir git şuradan piç herif"
"Ağzını bozma Beakhyun ayrıca bana sövmek istiyorsan üstünü değiştirdikten sonra yap yoksa sınava geç kalacaksın"
"Sen sıvamın olduğunu nerden biliyorsun göt kafalı?"
"Senin hakkında çoğu şeyi biliyorum"
Beak bir şey demek yerine gidip üstünü değiştirdi
"Hadi seni okula bırakalım"
"İstemez"
"Hadi dedim"
"İstemiyorum dedim psikopat bey"
Chan bir şey diyeceken vaz geçti ve o an karşısında duran çilek pembesi dudaklara yapıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüşte
FanfictionBeakhyun sıradan bir üniversite öğrencisidir. Ama son 2 aydır bilmediği bir numaradan her gece saat 4 de arama yapar. Arama yapan kişi asla konuşmadı ta ki o güne kadar. Beak arama yapan numarayı tanıyordu ama farkında değildi. Onu arayan kişi ise i...