"babka"

207 11 5
                                    

///Laura///

,,Ja viem že chceš pomôcť....ale ako tvoj frajer mám povinnosť ťa ochraňovať!" povedal Päťka ja som sa pozrela na zem smutno. On sa na mňa pozrel a dal mi pusu na čelo.

,,Neboj za chvíľku sa vrátim...hlavne tu zostaň!" povedal a chytil mi bradu jedným prstom a zdvihol mi ju aby som sa mu pozrela do očí. Potom som mu dala pusu

,,Prosím dávaj si pozor!" povedala som mu kým som ho objímala a mala som hlavu položenú hlavu na jeho ramene. ,,Dám neboj" povedal a ja som sa hrozne začala báť o neho...predsa minule skoro umrel!...

,,Musím ísť.." pomaly sa zdvíhal ja som ho ešte držala za ruku moja ruka pomaly klesala dole až kým sa ku mne vrátila Päťka odišiel a ja som zatvorila dvere v kúpeľni...stále som počula streľbu! a zrazu bolo ticho...vtedy som sa moc začala báť a išla som sa pozrieť čo vidí Päťka no skôr než sa to stalo ma niekto chytil za rameno ja som tú ruku chytila a prehodila som niekoho na zem.

,,KTO STE!" som po nej začala kričať...mala krátke biele vlasy a niake odvážne šaty a niaky kufrík v ruke aj s cigaretou. Bolo vidno že na chvíľku stratila vzduch lebo neodpovedala.

,,Aj ja ťa rada vidím "vnučka" v edy keď dopovedala som zostala v šoku..."mama" povedala že je mrtvá!

,,EŠTE RAZ SA PÝTAM KTO SAKRA STE! A MOJA BABKA NIESTE ONA JE MRTVÁ!" som na ňu kričala a ona prekrútila očami a postavila sa. Potiahla si z cigarety a povedala. 

,,Takže toto hovorí Lily o svojej "mame"...ach jaj...počula som že je ona mrtvá..na čo to umrela ešte raz?" zostala som v šoku odkiaľ pozná moju mamu?...počkať čo keď...to je naozaj moja..."babka"!

,,Na rakovinu..." povedala som po tichu

,,Ou áno už si pamätám" povedala a zase si potiahla z cigarety

,,A-A-aj keby si moja "babka" čo tu chceš?!" povedala som nervózne...

,,Už dlho ťa sledujeme-" začala hovoriť ale ja som ju prerušila.

,,ok tak to je strašidelné " povedala som a zasmiala som sa ironicky.

,,ach bož...počúvaj! teraz pôjdeš som ňou do komisie!" povedala.

,,A prečo by som mala s tebou ísť?" povedala som a ona sa pousmiala

,,dúfala som že sa spýtaš...inak keď si si nevšimla...som zastavila čas...akurát keď Päťka pred hlavou guľku...keď pôjdeš som ňou tak ho nenechám zabiť...ale budeš pre mňa pracovať!" povedala a mne zostali v očiach slzy.

,,....na jak dlho?" povedala som a utrela som si ich.

,,5rokov" povedala

,,5ROKOV?!..." som vykríkla! to snáď nemyslí vážne!

,,áno...alebo tvoj chlapec dnes umrie a ty to uvidíš!" povedala a ja som sa pozrela na stranu nadýchla som sa zhlboka a povedala som

,,...ale nebudete sa ho snažiť zabiť ani nedovolíte aby on ale niekto z jeho rodiny umrel!" keď som dopovedala skoro jej zabehol dym z cigarty!

,,hm...fajn platí." povedala a podala mi ruku a ja som jej podala tiež a potriasli sme si s rukami...viem nieje to dobrý nápad...ale nechcem ho vidieť umierať...za 5rokov sa predsa vrátim...

☂️The Umbrella Academy Story ☂️(sk)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz