///Laura///
Nezaslúžim si takého skvelého chlapca ako je on...som veľmi rada že ho mám.
Chvíľku sme sa ešte objímali. A potom sa Päťka odtiahol dal si svoju ruku na moje líce a po chvíľke som zacítila jeho dokonalé pery na tých mojich bozkávali sme sa až do kým nám nedošiel kyslík. Obi dvaja sme sa odtiahli na dýchli a ja som ho objala ešte raz. On ma objal tiež a o chvíľku neskôr za nami dobehol Klaus.
,,OMG OMG ĽUDIA PODTE SEM!" zakričal na celý dom až ma myklo ale Päťka mi chytil ruku a usmial sa na mňa a ja som sa na neho usmiala tiež.
,,Čo tak hučíš?! to ťa muselo byť snáď počuť až na druhú stranu sveta!" Povedala Allison keď prišla dole aj s ostatnými.
,,Jak viete....ale asi neviete...tak vám to poviem....takže....ja mám sestru! áno vlastnú od tej istej matky a tatka!" z tejto správy som bola v šoku! a vyzeralo to že som nebola sama všetci sme mali otvorené ústa a s údivom sme na neho pozerali či to myslí vážne alebo je zase ožratý. O chvíľku začal hovoriť Diego.
,,Počkaj teraz hovoríš naozaj? alebo si zase zhúlený alebo ožratý?" keď dopovedal, sme všetci naspäť pozreli na Klausa.
,,Myslím to smrteľne vážne! volá sa Mia a pred pár dnami mi napísala a poslala fotku jak vyzerá sám som tomu nechcel veriť! ale má orieškovo hnedé vlasy, modro zelené oči a má 18tiež...vlastne sme dvojčatá! a dnes k nám príde-" hovoril Klaus a keď išiel dopovedať vetu niekto zaklopal na dvere. Klaus sa hneď ponúkol ísť otvoriť dvere. Pravdepodobne je to Mia vyzerá presne jak Klaus povedal! musím uznať je naozaj pekná je asi 166cm vysoká, pod očami mala tiež pehy a vlasy mala v drdole a ešte má aj ofinu. Na sebe mala niake šaty ktoré boli po kolená, asi má skôr štýl moc moc dievčenský ja by som si radšej na jej mieste dala Vansky čierne a kraťase a niake tričko...je to pohodlnejšie! a aj make-up mala na sebe ale taký jemný. Všetci sa s ňou začali zoznamovať....aj Päťka. Stále po ňom zízala! a mala som chuť ju uškrtiť keď som videla ako sa na neho pozerá takže som tam išla a začala som objímať Five aby sa venoval mne a ju si nevšímal, to mi aj vyšlo. Ona na mňa iba pozrela a začala sa som ňou rozprávať.
,,Eeem Ahoj...Som Mia..a ty si?" pozrela na mňa a ja som na ňu pozrela a chcela som niečo povedať ale nemohla som.
,,Laura" povedal Päťka a jasom ho chytila za ruku a začala som sa k nemu túliť...chcela som totiž vedieť jak bude ona reagovať, ale ona sa iba usmiala
,,Awww vy ste spolu zlatý...chodíte spolu?" povedala s sladkým hlasom ktorý mi liezol na nervy a usmiala sa na Päťku ja som ju iba pohľadom zabíjala.
,,Áno chodíme spolu....5 skoro 6 Rokov" povedal a usmial sa na mňa ja som sa dala na špičky...keďže on je vyšší tak som musela, a pobozkala som ho. On ma pobozkal tiež a potom sa Mia pozrela na Klausa.
,,Omg Klaus! mám super nápad!" povedala Mia
,,Myslíš na to na čo myslím ja?" Povedal Klaus
,,A myslíš ty na to na čo ja?" Povedala zase Mia
,,POME NA PÁRTY!" Vykríklo o chvíľku neskôr obi dvaja, aspoň trocha vidno že sú dvojčatá. Všetci potom súhlasili ale mne sa moc nechcelo... ale na koniec som prikývla ako dobre.
O 20:39 sme išli z domu na Párty.
Ja- som mala oblečené pre túto príležitosť červené šaty ktoré som mala až po kolená a trblietali sa baby mi spravili aj make-up taký že na oči mi dali linky a červenú a trblietavú farbu, vlasy som mala na stranách zapletané a vzadu na hlave boli zapnuté v sponke.
Allison- mala čierne šaty ktoré jej boli na pasované na postavu a mala ich až po zem, na jednej strane mala dieru od zdola až po kolená. Podobný Make-up ako ja ale miest červenej farby mala čiernu až tmavo modrú, Vlasy mala v drdole.
Vanya- mala sivé šaty ktoré boli po jej kolená, v páse mala hrubý opasok ale taký pekný, make-up nemala, vlasy mala v cope ktoré boli poozdobované sponkami.
Mia- mala moc odvážne šaty...vlasy v zamotanom cope.celkom tvrdý make-up
keď sme s Allison išli dole som si všimla jak sa Mia snaží priblížiť k Päťke a chytiť ho za ruku na šťastie som tu a on sa posúval ďalej od nej. Došla som k nim a chytila som Päťku za ruku a dala som sa na špičky a pobozkala som ho. Mia iba prevrátila očami.
,,No dobre, už sme tu asi všetci! na čo čakáme? poďme!" povedala Mia začala chodiť k dverám a išli sme aj mi. Keď sme tam došli som mala zlý pocit...Napísala som na zošit čo som mala pri ruke Prosím neopi sa moc...nemám z tohto všetkého dobrý pocit.. Päťka na to povedal...
,,Neboj všetko bude v priadku dám si len trochu" povedal a ja som sa trošku na neho usmiala, aj on sa na mňa usmial a dal mi pusu...došiel čas na prípitok ale ja som nepila...prestala som...nechutí mi to už, a ešte ten zlý pocit stále nepominul...začínam sa báť...napísala som na papier že idem na záchod a keďže Päťka nebol ešte opitý to prečítal a povedal.
,,Dobre počkám tu" ja som sa zase trošku usmiala a išla som hľadať záchod keď som ho konečne našla som tam rýchlo išla boli tam tri kabinky...na to že to je bar majú úplne čisté záchody! išla som na jeden z 3 záchodov a sadla som si na zem a snažila som si hovoriť že sa nič nestane všetko je v poriadku...ale moc ma to neukludňovalo...rozhodla som sa že na to už rozmýšľať postavila som sa otvorila som dvere a umyla som si ruky. Vyšla som zo záchodov...a snažila som sa nájst Päťku keď som ho konečne našla som uvidela som....
ESTÁS LEYENDO
☂️The Umbrella Academy Story ☂️(sk)
De TodoPrečítajte si príbeh o Laure (číslo 8.) o jej živote.... Zistite čo sa stalo... A čo sa bude diať...