e

190 8 0
                                    

Evet. Kendimle çoğu zaman bu konu yüzünden yüzleşiyorum... Hayır, katil ben değilim. Ama, onu öldüreni biliyorum ve ne kadar söylemek istesemde,

Bir yandanda en azından He-ran'ın yaşaması için gizledim... Ama bunu, o katilin yanına bırakamam. Bir şekilde cezasını çekmesi için elimden geleni yapacağım...

🌬️

Üstümü değiştirip uyudum...

***
(He-ran)

Sabah uyandığımda büyük bir baş ağrısı başlamıştı. Bugün evde dinlenmek istiyorum, telefonumu ilk açtığımda Jungkook'un attığı mesajlar  yüzünden şimdiden çığlık atasım var...

Kapı çaldığında açmak istemiyordum ama:

"He-ran? Evde misin? Ben Taehyung."

Saçım? İyi mi? İyidir yani, kıyafetim?? Bunu mu giydin He-ran!

"Geldim!"

Kapıyı açtığımda, elinde paketle bekleyen bir Taehyung beklemiyordum.

"Şey, arkadaşımla yemek için birkaç tatlı almıştım, ama işi olduğu için gelemedi. Beraber yemek ister misin diye s-"

"Teşekkürler, ve tabii olur. Gel hadi"

Ne yani? Bekle, biraz hızlı oldu sanki. Boşver...

"Nasılsın?"

Tae:(evet, ona söylemek istiyorum. Bunu yapmalıyım.)

"İyi,sen?"

"He-ran, bana biraz kendinden bahset, yani sonuçta hem arkadaş hem komşuyuz."

"Tamam. Annemle pek görüşmüyoruz, babam dört yıl önce kalp krizinden öldü. Zaten o günden sonra da Jungkook ile tanıştım. Kısa bir özet"

Dedi ve gülümsedi. O cidden çok güzel...

"Sen? Senin hikayen nedir?"

"Şey, He-ran... Tek bir şey söylemek istiyorum."

"Evet?"

"Jungkook... O sana, yalan söylüyor."

-Taehyung bunu dedi ve arkasını dönüp gitti. N-ne? Taehyung, neler oluyor bilmiyorum ama, iyi bir şey olmadı kesin.

Olayın etkisinden az çok çıkabilmiştim. Zaten Jungkook'un aramasıyla içimdeki endişe hissi artıyordu...

Yarım saat sonra gelen Jungkook, içeri samimiyetsiz bir gülümseme ile içeri girdi.

"He-ran, beni ağırlaman çok hoş bir davranış. Ve, bunu karşılıksız bırakmak bana yakışmaz."

Ve bir anda, görüşümün kararmasıyla, yorgun düşmüştüm. Son hatırladığım ses:

"Jungkook! Seni p*ç!"




BÖLÜM SONU!
Kitabı 15 bölüm yapacağım ve bir hafta içinde bitirmeyi planlıyorum. Bölümler kısa, biliyorum ama, kısa ve hoş bir kurgu olsun istiyorum.

Umarım kitabı sevmişsinizdir🤎

𝐂𝐫𝐨𝐰𝐝𝐞𝐝 𝐫𝐨𝐨𝐦•𝐤𝐭𝐡 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin