o

138 8 27
                                    

"Taehyung?"

Diye fısıldadım. Uyumuş olamaz, değil mi?

"Efendim?"

Dedi uykulu bir şekilde. Şimdi ben nasıl git diyebilirim?

"Yok bir şey, iyi geceler"

"Hı hı"

Dedi ve uyudu. Cidden harika zamanlama! Kendimi zorlayarak az da olsa uyudum...

Sabah uyandığımda Taehyung gitmişti. Bende mutfağa gidip bir şeyler atıştırmaya karar verdim. Tam o sırada kapıda duran Taehyung'u görmem ile şaşırmıştım.

"Günaydın"

Dedi,

"Günaydın"

"He ran, son zamanlarda Jungkook ile hiç konuştun mu?"

"Hayır n-"

"He ran. Tekrar soruyorum, onunla hiç konuştun mu?"

"Sen? Sen konuştun mu?"

Dedim, kahvemi içerken.

"Ciddi ol lütfen! Sadece bilmek istiyorum."

Kahveyi kenara bırakıp biraz yaklaştım ve konuştum:

"Senden bir şey sakladığımı mı düşünüyorsun?"

"Hayır ben sad-"

"Ancak, ikimizde birbirimize karşı dürüst olursak ve önemli şeyleri paylaşırsak, karşılıklı güven olur. Yoksa sadece istemekle, sana güvenemem. Değil mi?"

"Neyi ima ediyorsun?"

"Babamı. Taehyung, babamın ölümü hakkında ne biliyorsun?"

"Seninle bunu konuşmak istemiyorum."

Dedi ve mutfaktan çıktı. Onun peşinden giderek bağırarak cevap verdim.

"Ama ben istiyorum! Eğer böyle devam ederse, bu sefer Jungkook ile konuşmaya kendim giderim."

Yavaşca yüzünü bana döndü ve sakince devam etti,

"Yani, o şerefsiz seninle konuştu, değil  mi? Neden şaşırdım ki..."

"Evet. İstediğin oldu mu?"

"Evet. Şimdi, akşam geldiğimde hazır ol. Her şeyi bileceksin..."

Kapıdan çıkıp gitti. O sinirle montumu  bile almadan kapıyı çarparak çıktım. Ben onu seviyorum, ama o her geçen gün bana bir yalan söylüyor.

Ama, bunu mecbur olduğu için yapıyor. Gerçi bana karşı bir his beslediğini bile sanmıyorum...

Şu an sinirden gözümden akan yaşlarla birlikte yürüyorum. Nereye diye soracak olursanız, bende bilmiyorum.

En son, bir marketin önüne gelmiştim. İçerde bir yaşlı teyze ve iki lise öğrencisi vardı.  Kendime erişte alıp masaya oturdum.

Ve o konuştuğum kişiye bu sefer gece değilde, gündüz mesaj atmak istiyorum. Daha doğrusu aramak, zaten önceden konuşmuştuk.

Telefonu açan kalın sese bir an cevap veremesemde devam ettim.

"Merhaba?"

"Merhaba..."






BÖLÜM SONU!
Şu an hazır bölüm yazıyorum ve kitap bitmek üzere, görüşlerinizi bildirmeyi unutmayın 🤍🤍 oy ve yorum atmayı da unutmayın :D

Görüşmek üzere...

𝐂𝐫𝐨𝐰𝐝𝐞𝐝 𝐫𝐨𝐨𝐦•𝐤𝐭𝐡 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin