פרק 5

11.1K 571 18
                                    

~נקודת מבט סקיילר~

התעוררתי בבוקר לפני קייט וזואי . לבשתי שורט ג'ינס וחולצה נופלת אפורה עם נעליי אולסטר אפורות . שמתי שפתון בהיר ומסקרה . ירדתי למזכירות להביא את המערכות של החדר שלי ושל החדר של הבנים. עליתי חזרה למעלה והשחלתי את דף המערכת שלהם מתחת לדלת ונכנסתי לחדר שלי . תליתי את המערכת על פנים הדלת והתבוננתי בה. מערכת שעות בלה בלה בלה .. משמרות ! יש לי משמרת באורוות כול יום שני וחמישי והשיעור ביום חמישי. נאנחתי . שרשמו אותי לפנימייה מאז שאני בת .. שתיים עשרה ? נראלי .. רשמו אותי גם לשיעורי רכיבה על סוסים . למה? כי זה ספורט של עשירים . זה מה שאבא שלי אומר .

זואי וקייט התעוררו והתארגנו . הלכנו לכיתה , שעתיים מתמטיקה . התישבתי במקום שלי . הכיסא חרק כשמישהו התיישב " אז קייט - " שתקתי שראיתי שזה היה לוק

" מה אתה רוצה ? " הזעפתי פנים

" אני מצטער "

" אין להצטער חתיכת שמוק , עוף לי מהפנים "

" אין לי כנפיים " הוא נראה מרוצה מעצמו ואני גליגלתי עיניים .

העתקתי את התרגילים מהלוח ופתרתי אותם מהר " לא חשבתי שאת כזו חכמה " הוא אמר ודילן שישב מאחוריינו הפליק לו בראש . " טוב! טוב ! " לוק ענה לו בכעס . במשך השעתיים לוק ניסה לדבר איתי והתעלמתי ממנו .

~נקודת מבט לוק ~

היא לא הפסיקה לסנן אותי . אני יודע שלא הייתי צריך להגיד לה מה שאמרתי , אבל בכול זאת...

הצילצול הגיע והיא לא ביזבזה רגע . היא אספה את הדברים והכניסה לתיק . שהיא ראתה שאני מתעכב היא גילגלה עיניים , העבירה מעליי רגל , התיישבה עליי ותקעה בי מבט כזה .. (אם מבטים יכלו להרוג .. )ואז העבירה את הרגל השנייה שלה מעליי וקמה ממני , הולכת עם זואי וקייט החוצה .

לעזאזל , היא כזו חתיכה ..

אהבה בפנימייהWhere stories live. Discover now