פרק 19

7.6K 493 31
                                    

~נקודת מבט מייקל~
סקיילר ירדה במדרגות שהפעמון צילצל ואני ירדתי אחריה.
היא פתחה את הדלת ונעצרה . כבר מפה ידעתי שהיא מחייכת כמי הג'וקר . סתם צוחק .
יש לה חיוך יפה , היא ירשה אותו ממני .

סקיילר חיבקה את החבר שלה .. מהשמו.. אה כן.. לוק .
לא מצא חן בעיניי שזה היה חיבוק אחרוך ו...היא נתנה לו נשיקה קטנה בצוואר ? דה פאק ?! מה קרה לאחותי הקטנה התמימה והטהורה ..
נפילת אסמון
שבטח לא בתולה . ייאיי לי . נכשל בתפקיד האח הגדול. באלי להרביץ לו .. אבל הבטחתי להיות נחמד ולהיות בצד שלה.
זה הולך להיות קשה .. יש לו פרצוף שדורש מכות .. פרצוף שזיין א-
גישה חיובית ,תנשום .
לוק וסקיילר התישבו אחד לייד השניה , אני ישבתי לייד אמא מול סקיי ואבא בראש .
זו הולכת להיות ארוחה מתישה ..
" אז.. ממוצע הציונים שלך ? " אבא של שהתחלנו לאכול .
" תשעים ושלוש" לוק ענה ואבא הינהן .
" ושלך יקירתי? "
" תשעים ושש ..."סקיי מילמלה
" כול הכבוד שניכם "
" במה אתה רוצה לעסוק ? "
" רפואה "
" נחמד , נחמד.. " אבא חייך ולוק וסקיי החליפו חיוכים. בלעכס. עשו לי בחילה . מספיק אני רואה איך הוא מלטף לה את הירך , עכשיו זה?
" תסלחו לי , אני לא רעב"
" אתה לא מרגיש טוב , מייקל? " סקיי הדגישה את השם שלי ונעצה בי מבט .
" כן ! עשיתם לי בחיל-" היא בעטה בי " כלומר , אני לא מרגיש טוב . אני משוחרר המפקד? "
" משוחרר " אבא שיחרר אותי ועליתי לחדר .
**
" תחכה לי , אני הולכת לשירותים רגע " סקיי אמרה ושמעתי דלת נטרקת .
זאת ההזדמנות שלי .
(הערת כותבת- באנגלית זה נשמע טוב יותר 'דיס איז מיי צ'אנס ! ' אבל לא משנה XD)
הלכתי לחדרה ונשענתי על המשקוף .
" היי ..מייקל נכון ? "הוא שאל
" כן .. " תפסתי אותו מהצווארון . " אם תגע בה שלא מרצונה , תפגע בה - תגרום לה לבכות פעם אחת , אני אבוא ואשבור לך את הצורה . יש מבין ?"
הוא נעמד " אני אוהב אותה יותר מאת עצמי . אין מצב שאני אעשה משהו שיפגע בה . אם מישהו יפגע בה יהיה לו עסק איתי "
חייכתי חיוך מרוצה ויצאתי .
אף חבר שלה לא העז להגיב .. הוא מוצא חן בעיניי. לוק , יש לך את תמיכתי .
--
אני לא מאמינה יש לי מעל תשעת אלפים צפיות !!
תודה !! אוהבת אותכם !!

אהבה בפנימייהWhere stories live. Discover now