עונה שנייה - פרק 9

5.9K 412 50
                                    

~נ.מ סקיי~
אני פקחתי עיניים לאט והרגשתי מחוקה לגמרי.
לקח לי מעט זמן להבין שאני שכבתי ערומה על לוק -שערום גם הוא- והרגליים שלי היו מסובכות בשלו.
" מ-מה... אעאע !" נפלתי מהספה . נזכרתי במה שקרה ומיהרתי להתלבש וזרקתי על לוק את הבוקסר שלו. הוא התעורר באנחה ." למה אני ערום?" הוא שאל כמו מטומטם.
" אולי כי הזדיינו על הספה? " עניתי לו בעצבים והוא בהה בי. ואז הוא הבין.
" שיט ."
" שיט ? שיט ?! זה פאק אחד גדול !!" צעקתי עליו והוא התלבש אחרי שהרים את החולצה בנוסף.
" מה אני אשם? " הוא התגונן " לא אני נתתי לך וודקה ולא אני פיתיתי אותך . את עשית הכול ! וששאלתי אם את בסדר עם זה ישר נישקת אותי !" הוא רטן .
" כוסעמק." אמרתי בעצבים כי ידעתי שהוא צודק.
" רגע סקיי .." הוא אמר בשקט.
" מה??" עניתי בחוסר סבלנות.
" לא היה לי אמצעי הגנה ."הוא נאנק
ומסמיק
" חתיכת ממזר !" קפצתי עליו ותפסתי אותו מהחולצה. " למה לא אמרת לי ?! " ניערתי אותן בעצבים . " אם הכנסת אותי להריון כול הקריירה שלי הולכת לזבל ! "
" לא בטוח שהכנסתי אותך להריון .."
" אחי , לך תדע אם אני בייצתי אתמול !!! ושתהייה בריא .. בטח גמרת לי בחצוצרה !
(שיעוריי ביולוגייה אשמים XD -הערה) זהו .. הקריירה שלי נגמרה! " נפלתי ממנו על הריצפה בדרמטיות.
" סקיי ! גם אם הכנסתי אותך להריון .. אני אוהב את התינוק. כי הוא תוצר של האהבה שלנו. " הוא אמר בשיא הרצינות.
הבנאדם מחוק או מה?!?!?
" גם אני אוהבת אותך ," רטנתי והסמקתי גם מבושה וגם מעצבים. " אבל זה לא משנה את העובדה שאתה עם קייט ! עוד לא נפרדת ממנה . אני צריכה למצוא חבר " אני נאנחת.
" אני מתכוון להפרד ממנה ." הוא אמר.
" מה? בשבילי? " פערתי עיניים.
" כן .. מאז שהגעת אני לא מצליח להוציא אותך מהראש שלי .. אני אוהב אותך .. אני מכור אלייך ." לוק שיפשף את העורף שלו.
" זה הדדי ." אמרתי ודחפתי אותו שהוא קם וניסה לנשק אותי .
" אבל אנחנו לא חוזרים ."
" מה? " הוא מנשף
" מה מה? ציפית שאני ארוץ לכתוב לך שיר אהבה? כי אמרת שאתה אוהב אותי או צריך אותי? חע אתה ממש בדרן. אני צריכה מעשים , לא מילים ."
" אבל סקיי .."
" אני לא הולכת להגיד לך להשאר. תחזור לקייט, אני כבר לא מכירה אותך .. קופץ מאחת לאחת . חמור. "אני עליתי לחדר שלי.
לעזאזל איתו. למזלי הם טסים בחזרה לוושינגטון היום.
****
" אני אתגעגע .." חיבקתי את זואי ואז את מיילס. הסתכלתי על לוק ופלטתי נחרת צחוק. " פעם חמור תמיד חמור. "
נכנסתי ללימו והיא נסעה לאתר הצילומים של הסרט . שארלוט ישבה ודיברה בטלפון. " סקיי, מחליפים שחקנים בסרט" היא רטנה.
" מה?? מה קרה לפרדי?"
" הוא שבר את הרגל אז הוא לא יוכל להשתתף . הביאו שחקן שדומה לו , למזלנו פרדי לא שיחק בהמון סצנות ואפשר לערוך את זה. " היא סיכמה. הלימו עצרה וירדנו ממנה.
" מה מי? " הלכתי עם שארלוט למשרד של הבמאי. בחור בלונדיני ישב עם הגב אליי.
" או ! סקיילר דארלינג ! זה השחקן המחליף!"הבמאי חייך.
הבחור הסתובב ואני נחשפתי לחיוך השובב שאני לא ראיתי ממזמן.
" דילן !" צווחתי והוא קם לחבק אותי .
נמחצתי בחיבוק מוכר , שנשכח.
" התגעגעתי אלייך... " הוא שואף את הריח שלי ואני מחייכת.
" לאן נעלמת ?!" התרחקתי ממנו כדאי לקלוט בעיניי את כולו. הוא פיתח שרירים וגבה.
" עזבתי אחריי שאת עזבת להולווויד ולמדתי כמה שנים משחק. ברגע ששמעתי שמחפשים לסרט שלך מחליף , ישר באתי לאודישן !" הוא חייך .
" ואוו." אמרתי בחיוך גם כן. הוא הסתכל עליי במבט שלא ראיתי אצלו אף פעם.
רק אצל לוק.
יכול להיות שזה.. תשוקה?
<><><>
ובום ... דילן חזר !

אהבה בפנימייהWhere stories live. Discover now