העלתי כי הקודם היה ממש קצר . זה העלאה חד פעמית, פרק נוסף יעלה בשישי .
^~^~^~^
~נקודת מבט סקיילר~
התעוררתי במכונית של לוק , בלי שום דבר עליי חוץ מתחתון וחזיה . על החזה שלי היה מונח הראש של לוק והיד שלי הייתה שקועה בשיערו .
כיווצתי את גבותיי למרות שהייתי מרוצה מהסיטואציה .. אבל לא זכרתי מה הלך . לא רציתי להעיר אותו אז הסתכלתי למושב האחוריי בעדינות.
ו.. עכשיו הכול מובן . היה זרוק שם קונדום. נה.. כנראה השתכרתי ואני אזכר בסקס שלנו מאוחר יותר . לפחות לא שכחתי ללבוש את הלבוש התחתון למרות שהייתי שיכורה. כנראה שגם לוק, הוא היה עם הבוקסר
לוק נע מתחת לידי ואז עיניו הכחולות מצאו את עיניי. הוא התרומם , נישק לי קלות את השפתיים והסתכל מסביב כמו שאני עשיתי לפני שקם. שהוא הבין הבחנתי בחיוך ואז הוא אמר " האמת , אף פעם לא עשיתי את זה במכונית "
" כמוך כמוני ." חייכתי והרגשתי עדיין טיפונת זרמים בשפתיים מהנשיקה ששתל עליהן.
" את זוכרת משהו ? " הוא העביר יד בשיערו
" לא ממש. כנראה נזכר עוד מעט . שתינו אצל זואי דיי הרבה "
" כנראה . " הוא התחיל להתלבש וכך גם אני. הוא הסיע אותי הביתה .
אחרי שנפרדתי ממנו נכנסתי הביתה .
למזלי , אמא ואבא בנסיעת עסקים אז נשאר לי להתמודד רק עם-
" איך עבר הלילה , אחות? " מייקל.
נאנחתי " נרדמנו במכונית כי היינו עייפים " אמרתי. זה לא בדיוק שקר זה רק לא האמת כולה.
" מהזיון ?" הוא רטן
" מייקל שנינו יודעים שאתה ואני לא בתולים . אז תחסוך ממני . " עליתי לחדר
" זונה " הוא זימר
" כנס לי לתחת" עניתי והמשכתי לעלות במדרגות
" היו שם לפניי ? "
" אל תדאג , בנתיים לא דפקו אותי מאחורה. "
" הסרת לי אבן מהלב ממש "
" יופי , אני גאה בעצמי " טרקתי את הדלת וצחקקתי לעצמי . תהייתי למה אני ומייקל מדברים בחופשיות כזו וסומכים אחד על השנייה שלא נגיד כלום . למשל קרה לי פעם שמייקל נכנס הביתה שההורים היו בעבודה ורץ לספר לי על איזה כוסית הוא דפק. זה היה כזה מוזר בעיקר כי זרמתי איתו. אבל רק הוא מספר לי על הסטוצים שלו . לא רציתי שהוא ידע שאני לא בתולה והוא גילה בזמן האחרון אחריי שלוק בא . הוא דיגדג אותי עד שגיליתי לו המעצבן הזה.
מלאתי את האמבטיה ונכנסתי אלייה , שקעתי עד האוזניים.
התחלתי להזכר במה שקרה בלילה . חייכתי לעצמי ונשארתי במים החמים עד שהתקררו והתקמטתי האצבעות
YOU ARE READING
אהבה בפנימייה
Teen Fictionבפנימייה שלנו אנו רוצים להגיע למציונות ושלמות בתקשורתם החברתית והלימודית של תלמידינו אנו מציגים לכם תקנון זה למען התנהגות ראויה : 1.אין להיות מחוץ למגורים משעת העוצר שהיא 23:00 2.אין לתלמידים להסתובב במגוריהם של המין השני משעה 21:00 3.אין לעשן בתחומ...