~נקודת מבט מיילס~
"אני פשוט לא מאמינה על הזונה הזאת ! " שמעתי קול מוכר ואת הדלת של הבית נטרקת בעצבים." נו נשמה מה ציפית , שהוא יחכה לך כול החיים? " הקול של אהבת חיי נשמע.
יצאתי מהמטבח . " מה קורה פ-"
" מיילי הכלה הכוסית !!! " נקטעתי על ידיי סקיי שקפצה עליי בחיבוק." הופה אני רואה שגדלת . פה . " הצבעתי לה על השדיים וחטפתי מכה בראש מזואי.
" מטומטם. " היא נאנחה ואני נישקתי לה את הלחי. " שלך הכי יפים "
" דיי דיי… תמשיך. " היא שילבה את הידיים על חזה ככה שהוא רק בלט ומשך את תשומת לבי.
" מיילס… " סקיי נקשה באצבעות שלה ונאלצתי להסיר את המבט ממה ששייך לי.
" כן ? כן ! "
" כמה זמן לוק וקייט ביחד? " היא הנחיתה עליי את השאלה
"זואי לא ענתה לי ואני מבינה למה. אבל אם יש בך טיפת הערכה אליי , תגיד לי"
היא התחננה ודמעות עלו לה בעינייה הכחולות." א-אני.. " נשמתי עמוק ונשפתי באיטיות.
אני לא מסוגל לא לענות לשאלה הזו שאני רואה כמה היא שבורה .. פתחתי את הפה לענות.
" הם הפכו לזוג שלושה חודשים אחרי שעזבת." זואי פלטה במהירות ובמרירות.עינייה התכולות והגדולות נפערו בתדמה.
" הם אפילו לא חיכו קצת " סקיי אמרה בקול שבור , דמעות עשו את מסלולן במורד לחייה,
" איך קייט עשתה לי את זה ?! איך הרשתם לקייט לעשות לי את זה ?! " היא צרחה ובכתה ונפלה על הברכיים.זואי התחילה לבכות גם.
דאמט אישה… בסוף אני אבכה גם.
ליטפתי בחטף את גבה של זואי והתישבתי על הברכיים לייד סקיי.
" תקשיבי. אנחנו לא קיבלנו את זה . זה לא שזה בסדר מבחנתינו , אבל מה כבר יכולנו לעשות?
לוק חבר שלי , קייט חברה של זואי ,
אי אפשר לנתק איתם קשרים רק כי הם החליטו להיות ביחד.
זה לא בסדר , אבל מי אני שיחליט עליהם? "היא יבבה וקברה את עצמה בחיקה של זואי שלא הפסיקה למלמל " אני מצטערת.. אני מצטערת… "
הכנתי לשתיהן תה.
אני מקווה שאתה יודע למה נכנסת, לוק.
~נקודת מבט לוק~
אני כולכך מטומטם.
קייט שכבה ליידי במיטה וליטפה לי את היד.
אני לא מאמין שהיא רצתה להזדיין אחריי מה שקרה.
ויותר גרוע, אני לא מאמין שזיינתי אותה אחרי מה שקרה !
אני מחבב את קייט.. באמת .. עד לא מזמן חשבתי שאני אוהב אותה.
אבל אז סקיי חזרה והרגשתי כיאלו יש לי שוב סיבה לחיות.
•••
אוקיי ! תודה על הסבלנות !!!
אני באילת וחטפתי מכת שמש אתמול וכאב לי הראש אז לא התקרבתי לטלפון..
אני באמת שמחה שיש קוראות עיקביות לסיפור , אני כותבת ומחייכת כמו סתומה XD
מקווה שאהבתן!
YOU ARE READING
אהבה בפנימייה
Novela Juvenilבפנימייה שלנו אנו רוצים להגיע למציונות ושלמות בתקשורתם החברתית והלימודית של תלמידינו אנו מציגים לכם תקנון זה למען התנהגות ראויה : 1.אין להיות מחוץ למגורים משעת העוצר שהיא 23:00 2.אין לתלמידים להסתובב במגוריהם של המין השני משעה 21:00 3.אין לעשן בתחומ...