jam telah menunjukkan pada pukul 8 malam , tidak sangka yuna dan byungchan bercadang untuk membawa jake jalan - jalan di kota seoul sehingga malam . jake turut menikmati perjalanan bersama mereka , dia mudah mendapat kawan .
kini , hanya jake dan jungmi hanya jalan berdua untuk pulang ke rumah manakala byungchan dan yuna telah pulang ke rumah masing - masing .
" jadi .. dah lama awak kawan dengan mereka ? " soal jake . memecahkan suasana yang sunyi .
" yep " balas jungmi .
" how about you ? " tanya jungmi .
" me ? "
jungmi mengangguk .
" saya datang ke korea sendiri . kenapa saya pindah tu sebab .. " tiba - tiba jake memberhentikan percakapannya . jungmi yang hanya diam dari tadi hanya memberi ruang untuk jake bercerita .
" nothing . "
" kenapa ? habis kan la cerita awak tu . saya nak tahu juga " kata jungmi .
" tak ada yang penting dan tak ada yang menarik tentang kisah saya " ujar jake terdiam jungmi seketika .
" awak tinggal sama apartment dengan saya ke ? " jake menukar topic bualan .
" sekejap . awak pun tinggal di apartment ini ? "
jake mengangguk .
" ah i see .. esok jom kita ke sekolah sama - sama " ajak jungmi . jake membuat simbol tanda ' ok ' .
" jumpa esok jake " jungmi melambai tangan ke arah jake . dibalas oleh jake .
tbc .
YOU ARE READING
First Love . Jake Shim ✔️
Romance" sebab saya suka wanita yang bernama park jungmi " - on going ✔️