| 24 |

419 62 0
                                    

" auch"

" eh guna mata la perempuan " marah winter . yuna hanya menjeling malas dia mahu melayan perempuan gila itu .

langkah yuna terhenti bila sampai didepan kelas winter . belum ada orang lagi .

" berpunca dari mesej "

teringat dengan cerita jungmi . yuna masuk ke dalam kelas winter untuk mencari telefon bimbit , ya winter meninggalkan telefon dibawah meja jadi yuna terus mengambil dan segera keluar dari kelas sebelum kantoi .

~

waktu ini mereka berempat berada dikelas , masih belum lihat kelibat jungmi mungkin lewat .

" korang " yuna . semua memandang .

" kenapa ni yuna ? " tanya byungchan .

" jake nah " yuna menuju ke arah jake meletakkan telefon winter didepannya . jake memandang pelik .

" telefon dia tak ada password , cepat la buka whatsaap dia " arah yuna . jake membuka telefon winter tangannya mencari aplikasi whatsaap .

" kau baca perbualan tu kan ? tengok balik nombor jungmi dan nombor yang kat dalam tu tak sama langsung " kata yuna .

" maksudnya ini ? " jake bertanya lagi .

" bila aku save balik nombor tu tadi itu ialah nombor member dia sendiri , dia tukar profil dan nombor tak sama langsung dengan nombor jungmi " jelas yuna .

" sudah . mari kita pergi jumpa winter " sunghoon meninggalkan kelas diikuti dengan jay lalu diikuti dengan mereka semua .

tbc .

First Love . Jake  Shim ✔️Where stories live. Discover now