| 12 |

459 73 6
                                    

sekarang mereka berada taman apartment dimana mereka tinggal . baru jam 8:30 malam masih awal naik ke atas . jadi bercadang untuk duduk dibawah sahaja dahulu .

" terima kasih jake " ucap jungmi .

" sepatutnya saya yang patut berterima kasih kat awak sebab awak sudi keluar dengan saya " balas jake .

" so , awak tak nak cerita dekat saya lagi ? " soal jungmi .

" soal ? "

" sebab apa awak pindah "

jake diam .

" s-saya salah cakap ? " tanya jungmi melihat riak wajah jake itu .

jake menggeleng .

" saya pindah sini sebab saya nak mulakan hidup baru . duduk dekat sana satu masalah bagi saya , bukan masalah tapi seolah macam saya dipergunakan " kata jake . jungmi hanya mendiamkan diri untuk membiarkan jake meneruskan bercerita .

" dekat sana orang nak kawan dengan saya sebab saya ni anak orang kaya . semuanya dah jelas , saya dengar setiap perbualan mereka semua . selama saya berkawan dengan mereka kat sana , mereka hanya memperbodohkan saya je jungmi " kata jake lagi . dia menahan rasa geram .

" mungkin saya bodoh sebab terlampau baik "

jungmi merapatkan dirinya dengan jake . tangan kiri jake dipegang dan digenggam olehnya . matanya bertembung dengan anak mata jake .

tbc .

First Love . Jake  Shim ✔️Where stories live. Discover now