| 14 |

434 68 11
                                    

" kau jangan dekat dengan jake tu boleh ? rimas la tengok " kata winter menolak bahu jungmi .

" nak cakap guna mulut jangan tangan pula " yuna menolak tangan winter .

sudah berkali winter memberi jake surat malah memberitahu jake bahawa dia menyukai jake , namun jake menolaknya berkali - kali .

" jake tu namjachin kau ke ? " tanya jungmi selamba .

" bakal "

" dia sendiri tak nak ada namjachin macam kau . aku kenal kau bukan hari ni je winter , macam aku tak tahu kau pernah kikis semua duit budak laki dalam sekolah ni " kata jungmi membuatkan winter semakin marah terhadapnya .

" kisah pula aku . aku nak kau jangan rapat dengan jake tu je "

" kalau aku tak nak apa kau nak buat ? "

botol air kaca milik jungmi itu diambil lalu dicampak dengan begitu kuat . terbutang luas mata jungmi melihat botolnya habis pecah .

" yah winter ! "

" jangan cabar aku . opss dah pecah kesian "

winter menjeling jungmi sekilas dan berlalu pergi dari kelas jungmi . jungmi mengutip serpihan kaca itu , itu adalah botol yang dihadiahkan oleh jake sewaktu mereka berdua keluar bersama .

" ah habis pecah "

" ketepi " byungchan menyapu kaca - kaca itu lalu dimasukkan ke dalam tong sampah .

" ah "

tbc .

First Love . Jake  Shim ✔️Where stories live. Discover now