| 19 |

416 64 3
                                    

" aku pun tak tahu apa salah aku , jake mengelakkan diri dia dari aku hari ni " kata jungmi .

waktu ini mereka berdua sahaja berada di dalam kelas . jay terlebih dahulu berehat bersama byungchan dan yuna .

" aku pun pelik jake macam tu . aku cuba tanya apa masalah dia tapi dia tak nak cakap , kau nak aku tolong kau ? "

jungmi menggeleng . " tak apa . saya akan selesaikan sendiri , saya pergi tandas dulu "

kata jungmi bangun dari tempatnya keluar dari kelas . masih tertanya - tanya apa salahnya sehingga jake lari melihat dia .

" park jungmi " winter menjerit memanggil nama jungmi di luar tandas .

" kenapa macam sedih ? jake tak layan kau ke ? hahahaha " ketawa winter .

" kau diam la . aku nak masuk " laluan jungmi dihalang .

" terima je la yang jake memang dah bencikan kau . kesian jake diperbodohkan oleh kau , nak kikis duit dia " kata winter . jungmi menahan rasa marahnya . tidak mahu nama didalam rekod disiplin .

" kau cerita apa dekat jake ? " soal jungmi .

" aku tak cerita apa tapi aku buat apa yang patut aku buat " kata winter .

kedengaran seseorang berjalan akan menghampiri jalan laluan itu . terus giselle berbisik ke winter .

" la jungmi aish jake dah berjauhan dengan kau pun kau still nak duit dia ? "

tbc .

First Love . Jake  Shim ✔️Where stories live. Discover now