ברווזים

11 1 0
                                    

כשמדברים על מפלצת מתחת למיטה, ג'ייס ו-וויל חושבים על ברווזים?

חבר טוב שלי שלח לי לא מזמן וואנשוט על ג'ייס, סיימון וברווזים מתחת למיטה. הוא פה איתי, דרך אגב.
אני: ליאו תגיד שלום
ליאו: שלום
אני: ליאו תכתוב לנו פה את הוואנשוט שלך בבקשה
ליאו: אל תגיד לי מה לעשות היילו
אני: זה היילי, לא היילו
ליאו: אתה לא מכיר את השיר היילו? דביל.
אני: נו ליאו
ליאו: מה נו
אני: הוואנשוט
ליאו: אהה אוקיי

ג'ייס נכנס לחדר של סיימון בצרחות אימים. סיימון זינק על רגליו ותפס לג'ייס בכתפיים. " ג'יי, ג'יי! תרגיע, אמצע הלילה עכשיו! מה קרה?"
"י-יש לי חלומות רעים," לחש ג'ייס וטמן את פניו בחולצתו של סיימון. "חלומות על ברווזים."
סיימון ליטף את שערו. "יש לי פתרון לא רע לחלומות על ברווזים, רוצה שאני אראה לך?"
ג'ייס הנהן. סיימון חיבק אותו בזרוע אחת ובידו השנייה הסיר ממדף בקבוקון ריק של לוונדר. כשהוא וג'ייס רק עסרו לגור ביחד, הוא מצא את הבקבוקון, מילא אותו במים במקום לוונדר והצמיד לו תווית של Anty-Duck Serum עם ציור של ברווז מוסתר באיקס. הוא התיז כמה טיפות על צווארו של ג'ייס וכמה על פרקי ידיו, ואז אמר, "בוא, אתה רוצה שנתיז את זה גם בחדר שלך כדי למנוע מברווזים להיכנס?" ג'ייס הנהן, והם הלכו לחדר שלו. סיימון התיז כמה טיפות בכניסה וכמה ליד החלון, ואז כמה מסביב למיטה ועל הכרית. ואז הוא הורה לג'ייס לחכות לו שם, חזר לחדר שלו והוציא מעין מנורת מלח וכמה לוכדי חלומות עם גבישים חלולים במכרזם. הוא חזר לחדרו של ג'ייס והסביר, "זאת מנורה נוגדת-ברווזים. אם תתיז קצת מהסרום שלך נגד ברווזים על ובתוך המנורה, שום ברווז לא יעץ להיכנס למעגל האור שלה. ובנוגע לחלומות..." הוא הרים את אחד מלוכדי החלומות שלו. הוא הכין אותו מזמן, עם אחותו הגדולה, וכעת נתן אותו לג'ייס ואמר, "בתוך הגביש יש קצת מהסרום. לוכד החלומות לוכד חלומות מיוחדים על ברווזים, אתה מבין. אם אין בו סרום נוגד-ברווזים, הוא ילכוד את כל החלומות הרעים והסיוטים. בזה, לגודמה-" הוא הרים לוכד חלומות עם גביש ללא "סרום". "יילכד כל חלום שאתה לא רוצה לחלום. אל תדאג, התת- מודע שלך יודע מה אתה רוצה. בסדר?"
ג'ייס הנהן. "בסדר. תודה."
סיימון הדליק את המנורה ותלה את לוכדי החלומות. "מתי שתרצה."

ליאו: הנה! שכתבתי קצת, אבל זה קרוב. והכי הרבה שרציתי לכתוב. אתה מרוצה, היילו?
אני: מאושר. תודה.

חפירות על פאנדומיםWhere stories live. Discover now