Pohled Wal...
Andreas se celkem styděl ,ale tak nějak jsem to čekala.
Ale měl to promyšlený,šly jsme do Caffetterie,kam taky jinam. (Já vím ,že Andreas bydlí v Holešovicích ,ale tady bude bydlet s Tokáčem a Dominikem v Pardubicích).Když pro mě přišel měl u sebe rudou růži,nemám růže sice moc ráda ,ale jsem schopná mu to pro tentokrát odpustit.
V restauraci jsme byli sami,což mě dost překvapilo ,ale i vyděsilo.
Přece jenom nechci se nechat unést,ale tak věřila jsem mu. Teda chvíli jsem váhala jestli se nemám otočit a utéct domů,ale nakonec jsem zůstala.Po večeři...
Jak jsem psala ,že se styděl tak se pak rozpovídal,což bylo fajn.
Ze začátku mezi námi vedlo takové to trapné a nepříjemné ticho,což totálně nenávidím.,,Půjdeme ke mně?" zeptám se ho.
,,Můžeme" usměje se.
Úsměv mu opětuju a ruku v ruce si to jdeme ke mně a El domů.Hned ve dveřích mě začal zuřivě líbat,nevěděla jsem jestli mu mám dát hned při prvním rande ,ale stejně jsem mu podlehla.
Po naší "aktivitě" jsme oba usli.Pohled El...
,,Ty mi píšeš ať si pospíším a pak přijedeš o půl hodiny později!" začnu křičet na Tomáše.
,,Sorry,přišlo mi obstarání mých myšlenek" oh,to znamená ,že před tím než za mnou jel píchal nějakou kurvu.
,,Doufám ,že chytneš nějakou pohlavní nemoc" řeknu a on jen protočí oči.,,Nechceš se stavit v Mc'drivu?" zeptá se mě.
,,Jestli chceš" odpovím otráveně.
,,Je ti něco?".
,,Není mi nic" odpovím.U něho doma...
,,Asi bude doma Dominik,tak si ho nevšímej" řekne mezi dveřma.
Jako by ho ten Dominik slyšel,protože se hned na to přiřítil do chodby.
,,Čau ty zmrde" dá mu pěstí do ramene,nejspíš je tohle u nich normální.
,,No nazdar" odpoví mu Tom.
,,Kdo to je?" koukne na mě.
,,To je ta Ela" usměje se Tomáš a chytne mě kolem ramen.
,,Jooo,tahle Ela. Jak o ní furt mluvíš buď ty nebo Jakub?" ušklíbne se.
,,No nic pojď" zatahne mě za ruku někam pryč.
,,Ráda jsem tě poznala Dominiku" mávnu na něj.
,,Taky" řekne tiše.
Trošku mě zaskočilo jak Dominik řekl ,že o mně Jakub a Tomáš pořád mluví,ale nějak jsem se nevyptávala.Druhý den ráno...
Nakonec jsem spala u Dominika ,protože mě Tomáš vytočil. Řekl totiž ,že se nesmím bavit s Dominikem ,protože by si ze mě udělal kurvu. Naštvalo mě ,že si o mně myslí ,že bych se snad nechala nebo tak.
Dominik mi dal na spaní jeho tričko ,abysme Toma vynervovali.,,Pojď,jdem se nasnídat" řekne mi Dominik.
,,Hmmm" odpovím mu.
,,Mně se nechce" dodám.
,,Tak takhle ne kotě" řekne a začne mě tahat z postele.
,,Dominiku,já ještě nechci" začnu se chytat všeho možného.
On mě ,ale neposlouchá a hází si mě přes rameno,hned na to semnou jde do kuchyně.,,Čau Tome" řekne Dominik a položí mě na kuchyňskou linku.
,,Čau" odpoví mu s nezájmem.
,,Volal Jakub,máme přijít pak do kanclu" řekne směrem k Dominikovi.
,,Půjdeš s námi?" zeptá se mě Dominik.
,,No já nechci obtěžovat" odpovím.
,,Ale prosím tě,i Jakub tě určitě rád uvidí" obejme mě.
,,Bude tam i Andy a Wal" řekne Tomáš.
,,Tak já půjdu no" řeknu.Pohled Wal...
,,Dobrý ráno" pozdraví mě Andreas.
,,Hmmm" řeknu na zpátek.
,,Půjdeš semnou do studia?" zeptá se.
,,Půjdu,dáme si společnou sprchu?" zeptám se.
,,Dáme" řekne.Po společný sprše jsme se oba oblékli a šly se nasnídat,hned potom jsme vyrazili do studia.
Pohled El ve studiu...
Hned co jsem tam spatřila Wal jsem ji musela říct všechno ze včerejší noci a z dnešního rána.
Ona mi samozřejmě taky řekla co se všechno mezi nimi stalo.
,,A ty chceš Dominika?" koukne na mě.
,,Bože ne,včera jsem ho poznala. Možná časem ,ale teď rozhodně ne. U mě má teď šanci jen Tomáš" odpovím.
,,Ale včera si to dost posral,ikdyž bych mu možná mohla říct co k němu cítím" dodám.
,,Měl by to vědět" koukne na mě.Má pravdu,měl by to vědět. I kdyby mi moje city nemohl opětovat bude to aspoň vědět.
,,Kluci kde je Tom?" zeptám se jich.
,,Vzadu v pokoji,ale nechoď tam" řekne Dominik.
I přes tohle tam prostě jdu,otevřu dveře a to co vidím mě srazí na kolena.
Hned od tamtud jdu pryč a odcházím domů.
Tohle jsem nečekala,opravdu ne.@tkeej vám poslal/a zprávu.
Achjo,snad mě tam neviděl.-sms-
@tkeej:co si dělala mezi těmi dveřmi?
@e.markova: jen jsem ti šla něco říct,nechtěla jsem rušit.
@tkeej:a cos mi chtěla říct? Bylo to tak naléhavý ,žes mě musela vyrušit?
@e.markova:šla jsem ti říct že k tobě cítím víc než si myslíš,ale rušit jsem fakt nechtěla. Měj se...
@tkeej:počkat cože?
Odepisuj mi kurva!
Jedu k tobě.-end of sms-
A opravdu,ani neuběhlo patnáct minut a byl tu.
Tak co jak myslíte ,že to dopadne?😬
Je to trošku delší než normálně píšu😁
Snad se vám to líbí<3