Nakonec jsme u kluků přespali,sice jsme ještě chvíli pili ,ale nakonec jsme šli všichni spát.
Jinak spali jsme s Wal v obýváku.Ráno...
Vzbudil mě strašnej křik a brek z kuchyně ,jelikož jsme spali v obýváku ,kterej kluci mají s kuchyní,tak to bylo fakt slyšet.,,Co se děje?" přijdu za Nikem a Wal.
,,Andy a Tomáš se dneska ráno vybourali a jsou v nemocnici" řekne Nik.
,,Jak je to vážný?" kouknu na něj.
,,Tomáš je po operaci a Andrease momentálně operují,musíme jet do nemocnice už je tam Jakub,Kamil a Josef" řekne.Ani jsem se nepřevlékla,jela jsem pouze v Nikovo teplákách a mikině ,ale to mi v tu chvíli bylo opravdu jedno.
Bylo pro mě důležité ,aby byly oba dva v pořádku bez závážných zranění. To jsem bohužel nevěděla co přijde.V nemocnici...
,,Jak jsou na tom?" zeptá se Nik kluků.
,,Ještě nevíme" řekne brečící Jakub.
V tom přijde doktor.
,,Oba dva jsou v pořádku ,ale oba se uhodili po srážce do hlavy. Je možné že si nebudou pamatovat ,věci ,které se událi za poslední 2-3 měsíce" řekne Doktor.
,,Můžeme za nimi?" zeptá se Pepa.
,,Teď rozhodně ne,oba jsou po operaci ale zítra by ta možnost byla. Přeju vám hezky zbytek dne a nashledanou" řekne a odejde.Za týden...
Skvělá zpráva je ,že jsou kluci naprosto v pořádku ,ale ta blbá zpráva je ,že si ani Tom a ani Andy nepamatují mě a Wal.
Předevčírem je pustili z nemocnice,takže se teď se zbytkem snažíme aby si aspoň trošku vzpomenuli.
Pamatují si úplně všechno až na mě a Wal,je to divný ,ale pokud se nám nepovede vrátit jim paměť,máme nejspíš smůlu.Ve studiu...
Kluci mi volali ať přijdeme,že zapnou stream na Twitchi a ,že zachlastáme.,,Ahoj" pozdraví mě Jakub objetím.
,,Tome?" zavolá ho k nám.
,,Tohle je Ela,naše kamarádka" řekne mu.
,,Ahoj?" řeknu nejistě.
,,Hmm dobrá,nespal jsem s tebou? Víš měl jsem nehodu a nepamatuju si věci co se odehráli nějak nedávno" řekne Tom.
,,Já vím ,že si měl nehodu ,byla jsem za tebou několikrát v nemocnici a spali jsme spolu ,ale o tom se nechci moc bavit" řeknu.,,Dobře a tamto je kdo?" zeptá se a ukáže na Wal.
,,To je Waleria" řekne Jakub.
,,Se má nějak k Andymu" řekne Tom.
,,Oni mezi sebou něco měli,tak nějak už od začátku našeho kamarádství" řeknu.
,,Cool,tak pojď s klukama vysíláme na jedný streamovací platformě" řekne Tom a zatáhne mě za ruku za ostatními.O dva dny později...
Celý dva dny jsem strávila s Tomem,říkal že si mě sice nepamatuje ,ale že semnou chce trávit svůj volný čas.Andy už si nějak začíná vzpomínat na to co bylo ,za což jsem opravdu ráda.
Je to trošku kratší☠️