o týden později-el
Tak Nela už tu bydlí ,za to jsem se ještě za celou dobu neviděla s Tomem.
Pokaždé když sem měl jít ,se nakonec na něco vymluvil.sms-el a tom
E:dneska není Nela doma,tak nechceš přijít?
T:Hele tak jo,za chvíli budu u tebe
E:Už se nemůžu dočkat🥰
T:Že by už konečně nastal ten čas?
E:Ano,ale to musíš přijet rychle!
T:Za chvíli jsem tamend of sms
Nečekala jsem ,že by tu byl tak rychle.
Netrvalo mu to ani deset minut.,,Ahoj kotě" obejme mě mezi dveřmi.
,,Chyběl si mi kurva" obejmu ho pevně.
,,Ty mě" pustí mě.*******
Vyspali jsme se spolu ,ale bylo to jiný.
Jiný než před tím než jsme spolu začali ,bylo to takový něžný ,prostě kouzelný.Chvíli jsme ještě leželi v posteli ,ale pak nás to už přestalo bavit tak jsme se šli do obýváku dívat na nějaký film.
,,Jsem doma" uslyším křik z chodby.
,,Snad nejdu nevhod" zasměje se Nela ,hned co přijde do obýváku a uvidí nás tam.
,,Nejdeš" usměju se.
,,Všechno jsme to stihli ještě než si přišla" pustí se do konverzace Tom.
Jen do něho žďuchnu loktem.večer
Tom už tu není skoro přes dvě hodiny ,takže se nudim.
Vlastně ani Nela tu není ,ani jsem nepostřehla že by odcházela.hovor-El a Jakub
J:Ahoj,hele můžeš nachvili přijít do studia?
E:No jasně ,dej mi půl hodiny
J:Hlavně si pospěš
konec hovoruS tímhle mi to vytípl,nevím co se děje nebo co potřebuje ,ale nejspíš je to něco vážnýho.
Na sebe si vezmu jen šedý tepláky a mikinu a jdu za Jakubem.ve studiu
,,Tak co je tak důležitýho ,žes mě sem vytáhl?" zeptám se Jakub.
Byl tam i Dominik a Radek ,vypadali nervózně a zároveň tak naštvaně.
,,Tak můžete mi někdo říct co se kurva děje?!" zvýším hlas.
Hned na to se za mnou vynoří Tomáš s Nelou,drží ji okolo pasu a něco ji šeptá do ucha.
,,Tohle se děje" řekne Dominik a ukáže za mě.,,Jaks jen mohl?" začnou mi téct slzy.
,,Já...moc se ti omlouvám" pustí Nelu.
,,Tohle je konec,v životě tě nechci vidět" vydechnu ze sebe a rozejdu se ze studia.Jako by to nestačilo venku se spustí strašnej slejvák.
,,El počkej!" uslyším za sebou Dominika.
,,Coje?" zastavím a otočím se na něho.
,,Chceš odvézt domů?" přijde trošku blíž ke mě.
,,Ne nechci" řeknu a rozejdu se přes silnice.
,,El pozor auto!" poslední co slyším.
Pak už jen tma a tlumené hlasy.v nemocnici-wal
,,Kdyby si nebyl takovej kokot nic takovýho by se nestalo. Teď by jsme tady nebyli a Ela by nemusela bojovat o život!" křičí Dominik na Tomáše.
Celou tuhle hádku překazila doktorka ,která El operovala.
,,Je mi líto ,ale měla silné krvácení do mozku" spustí.
,,Nedalo se to zachránit" dodá.
,,Je mi moc líto ,ale už budete muset jít".V tuhle chvíli se mi podlomili kolena a začala jsem hystericky brečet.
Nebyla jsem jediná brečel i Dominik,Tomáš i Kamil.
Byl tu skoro celý label,všechny to na první pohled dost vzalo.o rok později
Pohřeb proběhl o dva týdny později ,Tomáše to vzalo až natolik ,že se snažil předávkovat. Úspěšně.
Mohly oba žít ,kdyby se nestalo to co převrátilo všechno naruby.flashback-pohřeb
,,Drž nám místo na baru ,vidíme se tam" řekne Jakub.
end of flashbackAle aby jsme nerozebírali furt jen zlé věci ,s Andreasem máme za tři měsíce svatbu a čekáme spolu miminko. Malou El.
Jakub si našel přítelkyni a zbytek labelu se z toho ještě ani pořádně nevzpamatoval.KONEC🌪
Snad se vám ten příběh líbil ,děkuji všem strašně moc za podporu.❤️
Vidíme se soon u dalších příběhů😘