part 10

441 19 0
                                    

O tři měsíce později...
Andreas už je normálně při smyslech jako vždycky byl,teď s Wal chodí.
I Tomáš je na tom o dost lépe.
Chodím teď s Jakubem,už přes dva týdny  ,ale držíme to v tajnosti.

Ve studiu...
,,Ahoj" pozdravím Jakuba lehkým polibkem. Nikdo tam nebyl.
,,Zítra máme show" řekne.
,,A?" kouknu na něj.
,,Jedeš taky" odpoví.
,,No já nevím,moc se mi nechce" řeknu.
,,Přestaň" řekne
,,Wal nejede,prý ji to Andreas nechce dovolit protože on taky nejede. Je nemocnej nebo co,ale ty jet musíš" řekne a vtáhne si mě objetí.
Následně se spolu začneme líbat.

,,Nechtěl jsem rušit,jen že si tu Dominik zapomněl telefon,tak mě pro něj poslal" objeví se za námi Tomáš. Kurva.

Pohled Tokyho...
Tak neuvěřitelně mě to vytočilo,nechápu co na něm vidí.

,,No chápeš to? Normálně se tam líbali,fuj jak si to mohla kurva dovolit?! Co si o sobě Jakub vůbec myslí? Já jsem se s ní dal do řeči první kurva!" začnu řvát přes celou kuchyň ,kde je semnou i Dominik.
,,Uklidni se,vždyť si oba můžou dělat co chtějí a navíc nechodíš a ní" řekne mi.
,,Ale já s ní spal Dominiku! Taky nemáš rád když někdo spí s někým s kým spíš ty" odpovím mu s klidem.
,,Ale ona tě v tu dobu milovala Tomáši a ty ses s ni jenom vychrápal. Vyznala ti lásku a tys ji řekl že chceš jen nezávaznej sex. Ona tady pro tebe byla vždycky za tu dobu co se znáte chápeš to?! Ona,né žádný kurvy tak se vzpamatuj!" křikne na mě a odejde.

A přesně v tenhle čas jsem si uvědomil ,že jsem se do ní zamiloval. Bohužel už pozdě.

Pohled El...
,,Aspoň už to ví,určitě už to ví i Dominik" řekne Jakub.
(Už budu zase psát Tenda jako Dominika)
,,Je to na hovno,měl v očích zlost a bolest,nechtěla jsem aby se to dozvěděl takhle" odpovím mu.
,,Miluješ ho furt viď" řekne po chvilce.
,,Já nevím Kubo,jsem zmatená".
,,Nemusíme spolu být Elo,já si klidně počkám až se na to budeš cítit. Jen mi slib že zůstaneme kamarádi" koukne na mě.
,,Jsem ráda ,že mě respektuješ a že máš pochopení" obejmu ho.
,,Ale zítra tě na tý show stejně chci" řekne.
,,A je to tady v Pardubicích" dodá.
,,Dobře" odpovím.

Na show...
Kluci už jsou na stagi,v backu jsem zůstala jen já s Tomášem a Hasanem.
Pepovi není dobře tak dneska nevystupuje.

,,Nudím se" vydechnu otráveně.
,,Tak se nuď dál" odpoví mi Tomáš.

Nic jsem mu neodpověděla,jen jsem se zvedla a odešla zadníma dveřma za klub.
Sere mě jeho zkurvený chování,on je celej zkurvenej debil. Přitom mi jen vracel moje zlý chování.

Třeba by jim bylo lépe kdybych se s nima nevídala,nebo třeba taky ne.

New🤝
Snad dobrý no🥶

Dokonalý život/Tkeej,Andreas GoldKde žijí příběhy. Začni objevovat