Nevím zda mé rozhodnutí bylo správné,ale v tu chvíli mi to tak přišlo.
Cítila jsem se najednou tak nějak všelijak,jako kdyby pocit který ve mě teď sídlil snad ani neexistoval.
Byl to pocit štěstí,lásky,nejistoty i strachu.Pohled Walerie...
Rodiče mezi sebe Andyho moc nevzali ,ale on si to moc k srdci nebere.
Nebo to aspoň nedává najevo,já jsem jeho rodiče už tu čest poznat měla.
Byli fajn,neřešili jak vypadám ani kolik mi je let.
Jediný co je zajímalo byl fakt ,jestli semnou je Andreas spokojenej.Když jsme jeli od mých rodičů,panovala mezi námi divné ticho.
,,Si dneska nějákej divnej" vydám ze sebe.
,,Chci se tě na něco zeptat" řekne po chvilince.
,,Napadlo mě ,že by ses mě mě nastěhovala".
,,Ráda" odpovím.Nemyslím si ,že z toho bude Ela nadšená ,ale většinou respektuje moje rozhodnutí a toho si vážím.
U Andrease...
,,Čau Dominiku" pozdraví Andy Dominika.
,,No nazdar" usměje se Dominik sedící Dominik na gauči.
,,Kde je Tokáč?" zeptám se.
,,Vůbec netuším ,ale přes noc tady nebyl takže u někoho spal" odpoví mi.
,,Myslíš ,že u vás?" koukne na mě Andreas.
,,Walerie se k nám bude stěhovat" řekne Dominikovi.
,,No já jsem s tebou chtěl mluvit právě o stěhování" odpoví mu Dominik.
,,Budu se stěhovat k Jakubovi,takže tu budeš jen ty,Tom a teď teda Walerie" dodá.Pohled Ely...
,,Chtěla bych náš vztah držet chvíli v tajnosti" řeknu Tomášovi.
,,Myslím si ,že by to byl dobrej nápad ,protože nám to nemusí vyjít. A nechci aby to pak kluci zbytečně řešili" dodám.
,,Dobře" usměje se.Nejsme s Tomem nějak extra odlišní a i přes to našemu vztahu nedávám velkou naději.
Nechci aby to znělo zle,ale člověk by občas měl počítat i se špatnou budoucností,protože nikdy nevíte co se může stát. Třeba smrt.O pár dní později...
Přijde mi ,že je Tom nějákej nevrlej,nevím čím to je tak se ho radši zeptám.,,Si poslední dva dny nějákej divnej" koukni na něho.
Koukame spolu na film u mě doma.
Walerie už tu nebydlí a i přes to že bydlím sama ,se to tak úplně nedá považovat.
Tomáš tu teď je v podstatě každý den.
,,Nejsem,jen se ti to zdá" usměje se.
,,Přestaň se přetvařovat" řeknu hrubě.
,,No tak fajn" řekne nakonec.
Chvíli se odmlčí a nakonec řekne:
,,Štve mě ,že jsme o našem vztahu ještě nikomu neřekli,štve mě ,že jsme spolu ještě nespali ,myslím za tu dobu co spolu chodíme a nejvíc mě štve že spolu nebydlime".
,,Teď to vyznělo jako kdyby si mě měl jen na sex" řeknu tichým tónem.
,,Tak to není" řekne.
,,Nechtěla jsem to moc uspěchat,ikdyž jsme spolu už teda spali. Až na to přijde tak na to přijde ,ale ještě se na to necítím" řeknu.
,,A nějaký bydlení opravdu nechci uspěchat,jsme spolu pár dní" dodám.
,,Ale klukům to klidně říct můžeme" usměju se.
,,Budu respektovat tvoje rozhodnutí" obejme mě.Nechci dělat rychlý rozhodnutí ,protože to ne vždy dopadne podle mých představ.
Neeeew🤺