hogwarts alışverişi

1.4K 95 17
                                    

~Ipsi nos omnes scire quid malum est. ~

esmeralda tam uykunun en güzel yerindeyken bir ses uykusunu böldü.

abisinin öküz sesi. Hadi ama bir sabah da doğru düzgün uyanamaz mıydı!

"esmeralda kalk hadi diagon yoluna gidicez. sana okul alışverişi yapacağız hadi kalk."

göz devirdi. bu günü sadece asa almak için bekliyordu esmeralda. başka şeyler için heyecanlı değildi. Sonuçta çoğu şeyi biliyordu değil mi? o daha 1. sınıfa başlamamış olmasına rağmen 5. sınıfa kadar olan dersleri, büyüleri öğrenmişti.

abisi sürekli lily-çiçeğini anlatırdı. herkese ondan daha iyi bir cadı olduğunu gösterecek ve çağın en zeki cadısı olduğunu gösterecekti.

bunları düşünmeyi bir kenara atıp giyindi esmeralda.

bunları düşünmeyi bir kenara atıp giyindi esmeralda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

aşağı inip kurulan sofraya oturdu. aşağı abisi de inmişti. her zamanki gibi saçı dağınık üstü kırış kırıştı. Göz devirdi.

"biraz kıyafetlerine falan özen mi göstersen abiciğim?"

James esmeraldaya gülüp göz kırptı.

"sen de biraz asilzadeliğini bıraksan mı canım kardeşim?"

göz devirip yemeğimi bitirdi esmeralda.

ayağa kalktılar ve uçuş tozu ile diagon yoluna gittiler.

annesi esmeraldayı tembihliyordu.

"fazla tüy kalem alma, mücevher alabilirsin,abinin yanından ayrılma."

diyip gitti mrs.potter. esmeralda arkasını döndüğünde abisi bayağı uzaklaşmıştı.

hemen koşmaya başladı aynı zamanda arkasından sesleniyordu. fakat abisi ona dönmedi. yanındaki çocuk ona bakıp göz kırptı ve jamese bir şeyler söyledi daha da hızlanmıştılar.

esmeralda yorulup bir kaldırıma oturdu. gözleri dolmuştu. abisi onu bırakıp gitmişti.
esmeralda bunları düşünürken bir çocuk koluna dokunmuştu. bu abisinin yanındaki çocuktu!

"sen! abimi alıp gittin ve geri mi geliyorsun?!"

çocuk kaşlarını çatmıştı.

"seni daha önce hiç görmedim bi- ah tabii ya. abimi görmüşsün sen. ben  Regulus Arcturus Black  o abim Sirius black sen kimsin?"

uzattığı elini sıktı esmeralda
"esmeralda Lilith Potter"

gülümsedi regulus esmeraldaya.

"memnun oldum"

gülümsedi esmeralda.

"ben de"

regulus ensesine elini koymuştu.

"ee- eğer ailen buralarda değilse beraber alışveriş yapabiliriz?"

esmeralda omuz silkip cevapladı.

"sorun olmaz"

-----
(birkaç saat sonra çapulcular)

hep birlikte yazda ne yaptıklarını konuşup gülüşüyorlardı.

fakat jamesin içinde huzursuzluk vardı ve arkadaşları onu farketmişlerdi.

"James neyin var dostum?"

soruyu sonunda sormuştu lupin. James kaymak birasından yudum aldı.

"içimde bir huzursuzluk var ama neden olduğunu bilmiyorum"

Sirius jamesin saçını karıştırmıştı.

"kızlar hakkında mı yoksa dostum? bugün 1. sınıf bir kızın arkadan koştuğunu ve ismini bağırdığını duydum sen duymamış gibi davrandın ama"

jamesin gözleri büyüdü.

"siktir siktir siktir. kimsenin bana seslendiğini görmedim. ve 1. sınıf mı kesin esmeralda. annem canıma okuyacak bu sefer"

çapulcular kaşlarını çattı.

"dostum o kim?"

remus sorusuna derin bir nefes aldı ve konuştu.

"küçük kız kardeşim"

Sirius,remus, Peter
"nE?!"

herkes şoku atlattığında Sirius sordu.

"bize neden anlatmadın?"

kafasını arkaya atıp konuştu.

"aslında onunla çok yakınızdır hem de hiç yakın değilizidr. ama neden anlatmadığımı bilmiyorum."

Peter konuştu.

"peki yazda size geldiğimizde o neredeydi?"

James burukça gülümsedi.

"eğitimde"

"neden" dedi remus.

"onu ben de bilmiyorum. ben eğlenirken, çocukluğumu yaşarken o hep ders çalıştı. tam bir asilzade. her neyse annem ile buluşmamız gerek alacaklar bizi umarım gelir."

---

regulus ile esmeralda her şeyi almışlardı. fakat esmeralda gene tüy kalemleri ve kara büyü kitaplarını biraz fazla kaçırdı. aklına annesi ile buluşma vakti geldi.

"regulus saat kaç?"

regulus saate bakıp esmeraldaya döndü.

"17.40 neden ki?"

esmeraldanın gözleri büyümüştü"

"ne!? annemler ile buluşma saatinden 1.30 saat geçmiş hemen oraya gitmemiz lazım."

hemen buluşma yerine koştular. eğlenmişlerdi.

geldiklerinde herkes telaşlıydı. annesi jamese kızıyordu etrafta kaos vardı.

"anne!"

annesi hemen esmeraldaya döndü ve koşarak sarıldı.

"meleğim nerdeydin çok telaşlandım."

esmeralda mahçupça başını eğdi.

"James beni unuttuğunda ne yapacağımı bilemedim sonra regulus ile karşılaştım ve bana yardım etti. üzgünüm saatin farkına varmamışım"

sorun olmadığını söyledi annesi esmeraldaya. ve hızla eve gittiler.

----

evet yazarımız diğer kitapları bitirmeden yeni bir kurguya başladı🤭

inşallah güzel olmuştur.

hikayelerim beğeniliyor mu?

okumadıysanız diğer hikayelerime profilimden ulaşabilirsiniz.

Esmeralda Lilith Potter ve ÇapulcularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin