🌞yeni kız🌞

1.3K 90 52
                                    

Lilith değiştirdiği 17. okulun müdürüne bakıyordu.

müdür başını ovalayıp Lilith'e bakıyordu.

"kızım bu kaçıncı vukuat? seni bu okula aldığımdan beri kaç oldu bu? daha geleli 1.5 ay oldu! büyücü dünyasında gitmediğin okul kalmamış! her okulda herkese rahatsızlık vermişsin! yanında siyah bir silüet gördüğünü sanıyor herkes! maalesef seni atmak zorundayım"

Lilith omuz silkti.

"çocuk beni zorla öpmeye kalkıştı!"

müdür sinirden gülüyordu.

" ama sen çocuğu öldürmeye çalıştın!"

fakat Lilith onu dinliyor gibi değildi.

müdür onun dinlemediğini görünce derin bir nefes aldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

müdür onun dinlemediğini görünce derin bir nefes aldı.

"ailenin çağırıyorum!"

Lilith alayla güldü.

"çağırmakla uğraşmayın onları temsil eden birilerini gönderirler herhalde. 5 senedir ailemden kimseyi görmedim."

müdür ona çıkmasını ve eşyalarını toplamasını söylediğinde Lilith her zamanki şey gibi gelmişti. çünkü 5 yıldır düzenli olarak bu yaşanıyordu.

Lilith 15 yaşındaydı fakat hogwarts'dan alındıktan sonra feci derecede karanlığın içine düşmüştü.

Lilith eşyalarını toplayıp geri müdürün odasına döndüğünde her zamanki gibi ailesini temsil eden kişiyi gördü.

Lilith göz devirdi.

"bu sefer nereye gidiyorum?"

adam ona duygusuzca baktı.

"emellerine ulaştın. geri hogwarts'a dönüyorsun."

Lilith yanındaki yakışıklı çocuğa döndü.

"geri dönüyoruz tenebris"

ailesini temsil eden kişi genç kızın kim ile konuştuğuna baktığında kimseyi görememişti her zamanki gibi. Lilith şizofren idi. yani herkesin bildiği buydu. fakat Lilith şizofren değildi. sadece iblisi ile konuşuyordu ama onlar bunu göremiyordu.

------
çapulcular;

James potter son bir aydır dalgındı.

1 aydır yemeklerde coşkulu değildi,
2 haftadır lilye bulaşmıyor- çıkma teklifi etmiyordu.
bütün hogwarts bir şey olduğunu anlamıştı fakat James kendi arkadaşlarına bile anlatmıyordu bu durumu.

sonunda diğer üç çapulcu diğer çapulcunun yanına oturmuştu. kararlılardı öğreneceklerdi.

Sirius konuşmaya başladı.

"dostum sana 1 aydır neler oluyor?"

James omuz silkti.

"bir şey yok pati sadece düşünüyorum."

Esmeralda Lilith Potter ve ÇapulcularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin