masum lilth

310 31 7
                                    




HEYOOO YAZARINIZ 1 YIL SONRA GERİ DÖNDÜÜ

-üstteki yaziyi da 6 ay önce yazdim galiba ee naber-

--------------------------------------------

"hassiktir"

gelen kişi mcgonagall idi.

esmeralda göz yaslarını silip kendini toparlamaya calisiyormus gibi yaparken ayni zamanda diğerlerini de gözlemliyordu.

çapulcular 2 saniye donup kaldığı sırada mcgonagall iceri gelip onlari azarlamaya baslamisti.

"siz- siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz hem gecenin bu saatinde cikip hem de baska binadan birine mi sataşıyorsunuz? özellikle sen james o senin kız kardeşin!"

sirius hemen öne cikip konusmaya basladi.

"hocam biz değil o bize saldırdı, biz sadece kendimizi koruyorduk"


profesör mcgonagall hem capulculara hemde esmeraldaya sırasıyla bakıp inanmamış gözlerle onlara döndü.

"her neyse hepiniz acilen dumbledore'un odasına gidiyorsunuz cezanız orda kararlaştırılacak."

çapulcular birbirlerine endiseli gözlerle bakıyolardı 'bu sefer harbi sıçmışlardı'.


------------------------------------------------------------

dumbledore'un odasına geleli yarım saat geçmişti ve dumbledore onlara onlar dumbledore'a bakıyordu.

ortam çok gergindi herkes gergindi bir kişi hariç.

esmeralda.

esmeralda içten içe gülüp dışından üzgün yansıtıyordu ve herkesin gerginliğinden zevk alıyordu.

dumbledore derin bir nefes aldı ve konusmaya basladı.

"ailelerinize mektup göndereceğim ve akşama doğru gelicekler onlar geldiği zaman  karar verilecek."

esmeralda kırgınca bakıp konusmaya basladı.

"efendim benim velayetimi black ailesi aldı onları cağırırsanız minnettar olurum"

çapulcular bile anlamamış bir şekilde bakıyordu.


"biliyorum geçenlerde mahkeme vardı potterlar velayetini onlara vermiş"

esmeralda bu dediğine kırgınca gülümsemişti fakat içinde intikam ateşi yanıyordu.

elbet onun zamanı gelecekti ve hepsinden intikam alacaktı.


dumbledore bir süre sonra herkesi binalarına yollamıştı fakat çapulcular giderken esmeraldaya acıma manasıyla bakıp gitmiştiler

ne kadar komik.

elbet belaları olacaktı esmeralda,

elbet bir gün intikamını alacaktı,

ons bu acıları yaşatan herkes bir gün ne kadar korkmaları gerektiğini anlayacaklardı.


*********************************


ehehe üşengec yazarınız 1 yıl sonra kısa bir bölümle karşınızdaaaaaa


evet arkadaşlar ilham falan gelmiyor o yüzden yazmiyorum linclemeyiin jdehnuwıhdeswoa


hepinizden coook özür diliyorum ve ilham geldikçe yazacağıma söz veriyorum (yilda bir defa dhjewfrıdıwshedw)


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Esmeralda Lilith Potter ve ÇapulcularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin