inan ki bilmiyorum

5 2 0
                                    

kendi içinde hayallerimde kayboldum
içimde verdiğim savaş büyük
umutlarımı kaybettim
savaşmak için güçlendim
mental olarak kötü olduğumu hissetsem bile kendim ile savaşlar veriyorum hala
umduğum bir şey yok
sadece kendi içimde ve insanlara karşı olan savaşıma yenik düşmemek adına çabalıyorum
üzgünüm , mutluyum ne olduğu hakkında fikrim yok özlüyorum arıyorum bulamayacağımı bildiğim halde aradığım birisi var edebiyat yapmak istemiyorum sadece herkes üzgün biliyorum biraz saçmalıyorum ama kimse okumayacak zaten istediğim gibi yazabilirim
umutsuz hissediyorum ama bir o kadar da umutluyum aslında kendi içinde kendime itiraf edemediğim şeyler var üzülüyorum kendi hayallerinde kaybolmuş bir insanım başka bir dünyada mutlu değilim hala aradığım mutluluğa erişmek için çabalıyorum ama çok zor ama sana söz veriyorum ki kızım başaracağız tek başına bile olsan ağladığın o geceler uykusuz kaldığın onca gece hatrına başaracağız elimi kendim tutuyorum yanlız olsak bile burdayım seninle her zaman zihnimin içindeki karmaşalardan kaçsam bile hala savaşmaya devam edeceğim aşkı ve neşeyi bir kenara bırakıp ağlasam sızlasam bile devam edeceğim üzgün olduğum her saniye daha da güçleneceğim insanlar yapamayacağımı söylediği her saniye daha da güçleneceğim ben güçlüyüm ben savaşçıyım ve bu savaş kendimle büyük hayaller ile ben burdayım kendimle kendim ile başaracağım savaşacağım ben vazgeçmeyeceğim beni dibe çekmeye karar verdikleri çabaladıkları her an ben daha da kanayan tırnaklarım ile daha da tutunacağım bu savaş zorlu olacak kızım ama bir gün gelecek ve ben başardım diye yazacaksın biliyorum başarısızlıklarn olmuş olabilir belkide vazgeçmek istemiş olabilirsin ama sana yemin ederimki o lanet geceler boyunca ağladığın bütün günler hatırına seni içten içe öldüren ne varsa bütün uğruna savaşacağım bütün her şeyimi ortaya koyacağım ben burdayım hala savaşıyorum sürtük ben ben vazgeçmeyeceğim bunu da kimse görmeyecek zaten içten içe bilki seni seviyorum kendim ve senin sen olman için bütün bu savaşım.  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 22, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VICTORYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin