Buraktan
kapidan doktor geldiginde jemen yanina gittim nasil dedim iyi hayati tehlikeyi atlatti ancak bir kac ggun burda kalmasi gerek doktor gittiginde Meral teyze cok sevinmistiiii bende sonra o pislik geldi bilin bakalim kim tabiki Tan o nerde nasil iyimi diye bagiriyordu yanina gittim ne isin var lan burda dedim asil senin ne isin var sevgilimin yaninda cik git surdan ne sevgilini lan ne diyon sen ewet sevgilim o an basimdan assagi kaynar sular dokuldu onunla birlikteydi beni unutmustu bu cok oldu aninda ordan uzaklastim bir banka oturdum dusundum Toprak o cocuktan ayrilcak o benim.
hataneTopragin yanina girdim okadar masum uyuyorduki o nu ole gorunce bir anda yapcaklarimdan vaz geccek gibi oldum ama olmaz bir karar aldim yapicam...
Tan
size gercek Tani anlaticam aslibda ben yurtdisindayken bir telefon geldi babamdi arayan dedi bole bole durum var onun oglu var adi Burak onun cok sevdigi bir kiz var adi Toprak o kizi bir sekilde kendine asik etceksin sonra onu oldureceksin o Burakta bunun intikamini almak isticek tamam baba ama Buragi oldurcemmi? hayir Toprak olunce o kendini zamnla oldurcek merak etme herseyi ayarladim kizin babasi cok mesur mafyalardan dikkat et taninma tamam baba merak etme. ondan sonra intikamimi alcaktim onun oturdugu yerden bir yer tuttum ordaki bakkalciyi ayarladim babammis gibi hersey tamdi o geldi Toprak cok guzel kizdi yazik olcak ama cok saf eli elime deydiginse bir tuaf oldu ne alaka alttarafi bir el yani saf iste bu kizlar cok safg ya ama Babamin intikamini alicam ondan...