Sky pov
A fost o seară destul de liniștită. Nu am fost eu la prea multe petreceri, dar nu mă așteptam ca băieții să rămână cu noi toată seara. Din ce mi-a povestit Savannah ei nu le băgau aproape deloc în seamă.
Am ajuns acasă pe la 00:30 iar mama tot nu a ajuns.
Marți
Îmi vine să arunc ceasul pe geam, având în vedere că m-am culcat la 1. Îmi fac rutina de dimineață. Îmi caut prin dulap niște haine și cobor la micul dejun.
Mă lovește un miros foarte familiar, faimoasele clătite ale mamei. Mă îndrept spre bucătarie iar mare mi-a fost mirarea să o văd pe mama pregătind masa. Nu am mai luat micul dejun împreună de mult timp.
- Neața scumpo! vine și mă sărută pe frunte.
- Neața. spun oarecum bucuroasă. - La cât ai venit ieri? știam că nu a venit până spre dimineață.
- Am ajuns acum o oră, am avut multă treabă. îi văd dezamăgirea din ochii, de ce e dezamăgită?
Nu o mai întreb nimic. Ne așezăm la masă și mâncăm în liniște.
- Te pot duce eu la liceu dacă vrei?
- Bine, o să le spun lui Kayla și Savannah să nu mă aștepte. un zâmbet îi luminează fața, știu la ce se gândește.
- Sunt prietenele tale? dau aprobător din cap și mă ridic de la masă.
Îmi iau gheozdanul și urc în mașina mamei. Drumul a fost liniștit, am privit pe geam până în fața liceului. O îmbrățișez pe mama și mă îndrept spre intrare.
Fetele mă așteaptă în fața sălii de curs, dar nu sunt singure. Se pare că Azra, James și Dylan le țin companie. Fețele li se luminează atunci când privirea lor se îndreaptă spre mine, respirând ușurate.
- Neața! nu știu de ce dar zâmbesc.
- Neața! îmi spun ceilalți în cor. Mai că mi-ar venii să râd, dar nu e momentul.
Intrăm cu toții tăcuți în clasă. Savannah se așează ca de obicei cu Kayla, James cu Dylan, apoi mă lovește realitatea. Am rămas doar eu cu Azra. Îmi dau o palmă mintală care dacă s-ar vedea posibil aș fi vânătă.
Intră profa de chimie în clasă cu niște bilețele în mână.
- Bună ziua! - Copii, vom avea un proiect în echipe de câte doi. oh nu. Îmi vine să mă arunc pe geam.
Fetele se uită peste umăr la mine,iar eu dau din umeri. Cât de rău poate fi? Oare să îmi fac griji?
- Ivanov cu Monroe, Williams cu Martin și Morgan cu ( oricine, numai el nu) Adams. îmi vine să mă bat de una singură.
Mă întorc și văd un Azra zâmbitor. Îmi vine să îi șterg zâmbetul ăla de pe față. Primim temele proiectului și mă bucur că este ceva cât de cât mai ușor. Nu știu cum se pricepe el la chimie, dar sper să nu fac singură proiectul și el să ia nota pe munca mea.
- Sunteți liberi! vocea doamnei profesoare mă scoate din bula pe care tocmai mi-am format-o.
Mă grăbesc să ies din clasă cu Kayla și Vanna.
- Chiar cu ei trebuia să fim în echipe? întreabă revoltată Vanna.
- O să facem noi tot. oftă Kayla, iar eu aprob cu o mișcare simplă a capului.
O să fie o săptămâna grea. Oare am avut dreptate în legătură cu proiectul? Sper să mă înșel.
Greu cu noul liceu. Poate se înșeală și vor lucra împreună. Cu cât mai mulți cu atât mai bine. Dar se pare ca Sky nu gândește așa. Oare o va ajuta, sau o va lăsa cu ochii în soare?
CITEȘTI
Acum ori niciodata
Romance" Acum este momentul să faci alegerile bune, nu pentru alții ci pentru tine. " Când viața te pune la încercare și secretele te lovesc atunci când crezi că te vor lăsa să treiești, nu renunți, treci peste alături de oamenii care cred în tine. " Ești...