Capitolul 4

23 3 0
                                    

         Azra pov.

Plictiseală. Asta simt de când am ajuns aici.O caut cu privirea, încă nu știu de ce dar poate voi afla cât de curând.

- Pământul către Azra! își flutură James mâna în fața mea.

- Încă o cauți, dacă era am fi văzut-o. îl privesc pe Dylan cum își dă ochii peste cap.

- Nu caut pe nimeni. obiectez știind că nu păcălesc pe nimeni, mă cunosc prea bine și au văzut cum mă holbam la ea în timpul orelor. 

-  Întâi să te crezi pe tine apoi să ne zici nouă. mă uit când la Dylan când la James care ma privesc sceptici.

Înainte să le dau replica privirea mi se fixează pe ușa de la intrare și o văd urmată în-deaproape de prietenele ei. Aș putea să o privesc ore întregi și nu m-aș plictisi. Se așează la o masă alăturată, îmi întorc privirea și observ ca lânga mine nu mai este decât James.

- Unde a plecat Dylan? întreb iar prietenul meu rânjește ca un idiot.

- La masa iubițelei tale. spune făcându-mi cu ochiul scăpând un chicot scurt.

Îmi îndrept privirea în direcția fetelor și îl vad pe Dylan rugându-se de una dintre prietenele lui Sky să danseze cu el. Am început să râd amintindu-mi când el se lăuda ca nu îl refuză nicio fată. Simt o împunsătură în spate apoi o palmă după ceafă. Îmi întorc privirea spre prietenul meu și observ cum îmi face semn să închid gura. Îmi dau ochii peste cap și îi arăt semnul păcii, el făcând exact la fel.

- Să ne încercăm și noi norocul? îl privesc crezând că glumește, mă privește serios ca mai apoi să mă tragă de mână.

- Tu faci mișto de mine? - Doar nu crezi ca voi merge acolo.

- Ba fix asta vei face. - Dacă ți-o ia cineva înainte nu vreau să văd ce s-ar întampla, nu vreau să te bagi în belele pentru o fată.

Nu e doar o fată. Oare are dreptate? Să mă duc sau să rămân holbându-mă la ea? Clar prima variantă, astfel voi arăta ca un idiot.

Pornim spre masa fetelor simțind cum un nod mi se oprește fix în gât. 

- Ce ziceți de un dans fetelor? - Doar nu o să stați aici toată seara. trece James direct la subiect cu zâmbetul său specific făcându-le cu ochiul fetelor.

- Arza frate, ce ai rămas așa? - Invită fata la dans. mă badjocorește Dylan. 

- Ce zici de un dans? îi întind mana iar Sky se uită de parcă nu știe cum să refuze mai repede. Într-un final îmi prinde mâna și pornim spre ringul de dans care era plin de adolescenți.

Îmi așez mâinile pe talia sa, iar ea își odihnește mâinile pe umerii mei. Nu credeam că v-a accepta, e diferită de celelalte fete. Ele pur și simplu se agață de mine și mă trag spre ring.

- Mă bucur că ai venit. spun rânjind ca un copilaș.

- Nu te umfla în pene, am făcut-o pentru fete. o privesc perplex, îi scapă un chicot mic apoi îi observ roșeața din obraji.

- Vrei ceva de băut? 

- Nu, mulțumesc.

Îmi întorc capul și îi văd pe prietenii mei dansând cu prietenele lui Sky. Ea își întoarce capul spre ceilalți și zâmbește.

- Nu le-am mai văzut la petreceri. mă trezesc vorbind.

- Nu au mai fost la o petrecere, din câte mi-a spus Savannah ele preferă să stea retrase.

- Poate acum își vor schimba părerea. ce dracu scot pe gura?   

Mă privește scurt apoi îmi dau seama ca vrea să plece spre masă așa că o prind de mană și plec spre masa lor.

- Unde e Kayla? întreabă ea. Bănuiesc ca aceasta este Savannah, fata pe care se chinuia Dylan să o convingă să danseze.

- La baie, se întoarce repede. îi răspunde cu un zâmbet în colțul gurii.

---------

- Cred că ar trebui să mergem acasă. vorbește Sky.

Aprobăm din cap dezamăgit. Îmi pare rău că plecăm, nu știu dacă o să mai vină la vreo petrecere prea curând. 

- Te pot duce eu acasă dacă vrei? o întreb rușinat. De când sunt eu rușinat, nu știu ce îmi face fata asta.

- Sigur.  fata asta mă uimește în fiecare zi. O iau de mână și pornim spre parcare în spatele celorlalți. 

Kayla a plecat cu James, Savannah cu Dylan și eu cu Sky. Mi-a dat explicații pe unde trebuie să merg în timp ce mai povesteam lucruri simple.

Ajuns în fața casei ei îi spun un simplu noapte bună apoi plec spre casă. Tot drumul m-am gândit la ea și nu cred că mintea mea o v-a uita prea curând.


Mie una mi se pare că perspectiva unui băiat este mai interesantă dar puțin mai grea. Oare Sky v-a accepta o alta ieșire cu băieții, sau îi v-a refuza? Posibil în următoarele capitole se vor arăta mai multe detalii.😍

Acum ori niciodataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum