Sky pov.
Ring Ring
Alarma asta ar fi în general enervantă, dar acum sunt destul de entuziasmată. Prima zi de școală la noul liceu. Oare cum va fi?
Îmi caut prin dulap niște haine cât mai potrivite și mă încalț cu nelipsiții mei converși negri.
Holurile sunt pline de adolescenți făcuți grupulețe în toate colțurile. La ușă se aflau 2 fete brunete , una cu părul drept și una cu părul creț. Intru în secretariat privind grămezile de dosare aflate pe birou.
- Bună ziua, eu sunt Sky Morgan.
- Tu ești noua elevă. spuse cu un zambet pe față. - Sala 12,etajul 2.
- Mulțumesc. spun zâmbăreață și mă întind pentru a-mi lui orarul.
Am ieșit din secretariat, dar imediat calea mi-a fost tăiată de o fată machiată strident, poate prea strident după părerea mea.
- Deci tu ești eleva nouă. spuse ea dându-și ochii peste cap. -Aici eu fac regulile, nu vreau ca șoarecii de biblioteca ca tine să îmi stea în cale.
- Scuză-mă, dar nu cred că te-a băgat cineva în seamă. spun ezitând la început.
O văd cum se înroșește la față de nervi, mai să și explodeze. Dacă privirile ar ucide, atunci aș fi moartă de mult.
- Ai grijă cu cine vorbești așa, ai înțeles? nu credeam că se poate înroșii mai mult de atât, dar aparent poate.
- Dar tu dragă doar cu amenintări umbli? - Nu e prea inspirat. o ia peste picior una din fetele care, cu cateva minute erau in fața secretariatului, mai exact cea creață.
- Voi nu vă băgați! - Nu ar trebui sa fiți într-o bibliotecă sau ceva? - Știți voi, chestii de tocilari. spuse mândră de ea.
- Nu, suntem fix in locul potrivit, se pare ca tu ai greșit locația. spuse aceeași fată de mai devreme.
- Medeea! stigă un băiat înalt îmbrăcat într-un tricou negru și o geaca de piele neagră.
- Se pare că te cheamă iubițelul. zise veselă fata creață.
- Hey! - Nu trebuie să o bagi în seamă, ea e una din ACS. de cum aud felul în care a zis pufnesc în râs.
- Cum? întreb încă râzând.
- Asociația curvelor școlii. spuse zâmbăreață creață. - Apropo, eu sunt Savannah, dar îmi poți spune Vanna.
- Eu sunt Kayla. spuse fata timidă.
- Eu sunt Sky, încântată.
- Ce ai prima oră? mă întreabă Vanna.
- Biologie. spun uitându-mă pe orar.
- Super, ești cu noi în clasă. spuse zambind Kayla.
Am plecat către sala de clasă în liniște. Fetele intră și se așează în prima bancă , iar eu chiar în spatele lor. Langă mine apare un băiat blond cu ochi albaștrii. Nu îmi spune nimic, ci se concentrează asupra telefonului său.
CITEȘTI
Acum ori niciodata
Romance" Acum este momentul să faci alegerile bune, nu pentru alții ci pentru tine. " Când viața te pune la încercare și secretele te lovesc atunci când crezi că te vor lăsa să treiești, nu renunți, treci peste alături de oamenii care cred în tine. " Ești...