Гледна точка неутрал
Ашли и Панси отидоха в стаята и започнаха да се оправят.
- Панси колко е часа?
- 18:00
- Дано се оправим за два часа.
- Споко ще се оправим.
Ашли отвори гардероба си и видя една къса зелена рокля. Тя каза ,,защо не" и я взе.
- Панси какво мислиш за тази рокля?
- Страхорна е! Много добре ще ти стои.
- Благодаря! Ти какво ще облечеш?
- Еми... мисля ето тази пола. - Панси показа една къса черна пола и едно късо потниче (и то беше черно)
- Мале страхотно ще ти стои!
- Благодаря ти Аш! - двете се облякоха и започнаха да се гримират.
Ашли си сложи спирала,очна линия и тъмно лилаво червил. Панси направи същото, но тя си сложи черно червило. Вече беше 19:50 те бяха готови и излезнаха. Отодоха в общата стая на Слидерин и там видяха тяхните принцове. Блейс и Драко видяха тяхните принцеси и отидоха до тях.
- Лол толкова си красива! - каза Драко на Ашли.
- И ти не си зле! - тогава Ашли му намигна.
Той се усмихна и извади от джоба си една кутия.
- За теб моя красавице!
- Какво е това? - попита Ашли.
- Отвори го! - каза Драко и го подаде. Тя го отвори и видя зелено колие.
- Мале толкова е красиво!!
- Харесва ли ти.
- Не го харесвам а обожавам! - Ашли целуна Драко страстно.
Драко ѝ се усмихна и я целуна на челото. Те се хванах за ръка и седнаха. Ашли видя Панси и ѝ намигна. Тогава Грифиндорците дойдоха.- Мале момичета толкова сте красиви! - каза Ашли към тях.
- Благодаря ти Аш и ти си великолепна! - казах всички.
- Благодаря ви! Хайде сядайте. - момипета седнаха. След тях дойдоха и момчета.
- Моля момчета много сте красиви! - каза Ашли и видя как Драко я зяпа странно. Тя му се усмихна, но той продължи да я гледа странно. ,,Сигурно ревнува. Ха"помисли си Ашли.
- Хайде сядайте при дамите си. - Те седнаха до тях и започнаха да си говорят. Ашли отиде до Драко.
- Какво ти става? - попита Ашли към Драко. Той не ѝ отговори.
- Да не би ревнуваш? - попита Ашли и му се усмихна.
- Не! - каза Драко без чувства.
- Ревнуваш, Ревнуваш! - каза Ашли и започна да се смее. Драко я погледна, а Ашли спря. Тогава той я целуна. Целувката беше една минута. Свърши и Драко ѝ прошепна в ухото.
- Ти си само моя,само моя си. - и се усмихна злобно.
- Само твоя съм. - каза Ашли и го целуна по бузата. Те седнаха и започнаха да си говорят. И изведнъж Блейс извика.- Всички долу на земята ще играем на игра. Истина или се усмеляваш. - всички седнаха на земята. Драко седна до мен.
- Така аз ще задам въпроси. - каза Блейс
- Знаете ли какви са правилата?
- Да! - казаха всички.
- Така кой ще е първи. - попита Блейс.
- Аз! - каза Ашли.
- Добре. Истина или се усмеляваш?
- Истина.
- Кое момче ти беше първото гадже?
- Драко -каза Ашли и се усмихна на Драко. Той малко се учуди, но и той се усмихна.
- Добре. Следващ.
- Аз! - каза Панси.
- Добре скъпа.
- Ол не, не пред хора. - каза Панси и удари Блейс по рамото.
Той само се смееше. И всички започнаха да се смеят.
- Добре, добре. Истина или се усмеляваш. - каза Блейс.
- Усмелявам.
- Добре. Искам да ме целунеш пред всички. - каза Блейс и ѝ се усмихна злобно. Панси само го гледаше на кръв. Всипки започнаха да се смеят.- Ти не си добре с главата! - каза Панси.
- Скъпа сега ли го разбра. - каза Блейс като не спираше да се смее. Панси се ядоса и го целуна ,за да се спре. Тогава всички спряха да се смеят. Блейс я погледна и се усмихна.
- Добре кой е следващ?
- Аз! - каза Хари.
- Добре Потър. Истина или се усмеляваш?
- Усмелявам.
- Добре.... какво да ти измислим... - Блейс погледна към Драко и Ашли и се усмихна злобно.
- Добре Потър. Предизвиквам те да си с Ашли ,,7 минути в рая". - каза Блейс и погледна Драко.
Драко го гледаше на кръв. Така го гледаше, че още малко щеше да изкара пръчката си и да го направи на ✨Avada Kadavra✨. Ашли видя Драко, че се ядоса и то много. Дори стана червен. Ашли държеше Драко за ръката и каза.- Успокой се. - Драко не спираше да гледа на връв.
- Не. - каза Потър.
- Нима никакво не. - каза Блейс.
- Ще те убия Блейс ще видиш ти. - каза Драко и извади пръчката си. Ашли го спря.
- Спокойно Драко. Успокой се. - каза Ашли. А Блейс не спираше да се смее.
- Май ти е много смешно. - каза Ашли и го погледна на кръв.
- Добре, добре. Успокойте се вие двамката. Потър няма да стане това с Ашли затова... нека бъде... бъди с момичето, с което отиде на бала. - каза Блейс.
Хари погледна Джини а тя се зачерви.
- Оооо сега разбрах. Хайде тогава малката Уизли и Потър отивайте в килера за 10 минути. - Хари стана и подаде ръка към Джини тя се изправи и отидоха ви килера.
Тогава всички се втурнаха, за да подслушват. Само Драко и Ашли останаха.-Обичам те Драко. Не се бой. Аз съм само твоя и ничия друга! - каза Аш.
- Знам го, но се ядосах. Ако някой те пипне дори с пръст няма да ми мигне окото, ще го убия, ще го нокаутирам. - каза Драко.
Ашли го целуна. Тогава Панси се обърна и ги видя,че се целуват. Веднага си извади телефона и ги снима. Обърна се и започна да подслушва като бабките от блока. Драко се усмихна и я прегърна силно. Минаха вече 9 минути. Ашли и Драко отидоха при другите и започнаха да поскъпват. Нищо не се чуваше, но се чуваше нещо като мляскане. Всички едва се издържаха да не сен изсмеят. Минаха тези 10 минути и Панси си извади телефона и започна да прави клип. Отвориха врата и видяха, че Хари и Джини се целуват. Панси ги снима. Те ги видяха е веднага се отдръпнаха.Здравейте, след малко ще кача и другата глава!
ESTÁS LEYENDO
Тя беше Бенсън, а той Малфой [Временно Спряна]
FantasíaАко си фен/ка на Harry Potter тази история е за теб! Надявам се да ви хареса! Всеки фен на поредицата си е мечтал да се пренесе там. И предполагам, че не съм единствената която си е мечтала да си легне и да се събуди в Hogwarts. Аз лично винаги съм...