Глава - 13

208 17 2
                                    

Гледна точка неутрал

Ашли се събуди от меките лъчи на слънцето, които влизаха  в стаята.  Тя в идя калко сладко спи той и го целуна по челото. Тя тръгна да се изправя, но той реши да я хване за ръката.
- Къде отиваш? - каза Драко сънено.
- До тоалетна.
- Не може. Не ти позволявам да ставаш. - Ашли бе принудена да легне до него и се гушнаха.
Седяха така поне 30минути. Днес беше понеделник и това означава, че имат часове. Първият им час беше час по отвари с Снейп. Това означава, че ще са с Грифиндорците. Часът беше 7:00 а часовете почват 9:00. Ашли отново тръгна да става и Драко я спря отново.
- Драко, днес е понеделник имаме часове. А и на всичкото отгоре първият ни час е с Снейп.
- Ама сега е 7:00 а часовете почват в 9:00. Още малко моля теее. - каза Драко и използва от неговите сладки физиономии, за да обеди Ашли.
- Добре, но ще стоим само малко. - Драко кимна и я дръпна към себе си.
Докато се гушкаха Драко я целуна по челото. Ашли се усмихна и го целуна по бузата.

Тридесет минути по късно...

- Хайде да ставаме, че минаха 30 минути. - каза Ашли.
- Добре. - каза Драко и я целуна. Ашли отиде в банята иии... видя, че е в онзи период от месеца.
- Ол, не, не, не сега ли точно трябваше да ми дойде. - мрънкаше си  под носа. Тя си взе топъл душ и уви тялото с кърпа.
- Драко аз нямам дрехи може ли...
- Да отвори чекмеджето и си вземи. - прекъсна я той и отиде до нея и я прегърна през кръста. Ашли се усмихна. Тя се освободи от хватката му, а той измрънка  тъжно заради нейната липса. Докато тя си взимаше от неговите тениски. На нея ни е трябваха клинове ако слага от неговите тениски. На нея и седят като пола.
- Благодаря.
- Мисля, че трябва да ти дам от моите тениски, защото ти стоят по добре отколкото на мен. - засмя се той, а Ашли малко се зачерви. Тя си взе телефона и видя, че е 7:55 и лед 5 минути трябва да отиват на закуска.
- Къде отиваш? - попита я Драко.
- Отивам в стаята си... с-след малко ще дойда.-каза Ашликато заекваше, но той я спря.
- Драко наистина трябва да отида. Обещавам ще се върна. Ще отидем заедно на закуска. - молеше го тя. Той не помръдна а само се усмихваше злобно. Ашли вече се ядоса.
- Драко Луциос Малфой, наистина е спешно ако не се дръпнеш...
- Какво ще направиш, а? - засмя се тихо той. Ашли не отговори. Той я целуна страстно. Докото го целуваше тя се опитваше да му махне гърба от врата. И... този път успя. Дръпна го и го заведе до леглото докато още се целуваха. Ашли го остави на леглото и на бегом излезе от стаята. Драко много се ядоса. Та току що го измамиха. Той реши, че няма да тръгне след нея, но пък за сметка на това няма да ѝ проговори цял ден. Да види какво му бе. Ашли тичаше до стаята си и по пътя видя Блейс.
- Лол, лол Ашли, защо тичаш. Нещо случило ли се?
- Не, не нищо няма. Панси в стаята ли е?
- Да.
- Добре благодаря! - Ашли спря да тича, защото видя, че Драко не е след нея. Тя вече беше в стаята си.
- Хей.
- Панси имаш ли превръзки. (само се надявам момчета да не четът такива истории)
- Да в чекмеджето ми има.
- Добре! Благодаря ти много! - тя си взе една и отиде до банята.
Мамка му изцапах се.(всяко момиче ще ни разбере😬) Сигурно е, защото тичах. Ох... сега пак трябва да се изкъпя.(нз дали така правят останалите момичета, но... аз го правя.) Тя си изми само половината тяло. Сложи си една кърпа и излезе. Облече си този път костьома. Черен клин, зелена блуза и отгоре наметалото. Панси си облече черни дънки, зелен пуловер и отгоре наметалото. Чудите се, защо се обличат с толкова много дрехи. Еми беше си студено. Двете отидоха в общата стая. Панси видя Блейс и отиде при него.
- Блейс, Драко в стаята си ли е? - попита Ашли.
- Да. - Ашли се втурна до стаите на момчетата. Не бягаше... ходеше бързо. Стигна до стаята на Драко и почука.
- Влез. - каза той.
Ашли влезе в стаята и само като я видя се обърна на другата страна.
- Сърдиш ли ме се? - попита Аш. Той не отговори.
- Виж знам, че ми се сърдиш, но наистина беше спешно. - Драко се обърна към нея и я попита.
- Какво беше толкова спешно. Та ти ме изигра. - каза той с висок тон.
- Това са момичешки работи. Затова бързах.
- И каква е тази ,,момичешки" работи. - попита той със злобна усмивка. Той знаеше де, но обичаше да я дразни! Почервеняваше от яд. Беше като сладко малко доматче!
- Не те е интересува. - каза тя ядосано.
- Това нещо да не е като например яде ви се много сладко... ъмм.... боли ви корема...
и сте постоянно ядосани... май да. Забравих му името. - Ашли го гледаше на кръв. Драко разбра, че се ядоса и се засмя.
- За такава физиономия трябва да те снимат и да те сложат на рамка! - избухна в смях. Ашли едва се здържаше да не го удари. Много се ядоса. Стана от леглото, но Драко я хвана за китката.
- Сега кой се сърди? - Ашли наистина беше ядосана. Не, че е защото е в цикъл, а, защото Драко я ядоса.
- Как да не ти се сърдя. Ти преди малко знаеше за какво говоря и взе да продължаваш да говориш за него. Преди 5 минути не ме остави да отида до стаята си и да се оправя. - каза ядосано Ашли.
- Извинявай. Последното не трябваше да го казвам. Ама ти наистина ме ядоса. Не съм говорила за такива неща пред момче. - каза Ашли засрамена. Тя наистина до сега не е говорила за цикъл и то на момче.
- Не аз се извинявам. Трябваше да те пусна, но аз не го направих. Просто толкова мн те обичам,че не искам да се отделя от теб. - каза Драко и я прегърна силно. Драко ѝ каза на ухото.
- Но.... нали знаеш, че трябва да ми се отплатиш това което направи сутринта.-каза той с мазна усмивка.Ашли я побиха тръпки.
- Глупак.
- Твоят глупак! - каза той с мазна усмивка и я целуна.
- Но не се шегувам. В 20:00 те искам тук. - каза с мазна усмивка. Ашли кимна.
- Добре сега ставай, че умирам от глад. - каза Ашли.

- Хаха бях прав!-засмя се той.
Ашли леко го удари по рамото и тръгнаха за закуска. Влезнаха в голямата зала и седнаха при Панси и Блейс.
- Оооо вие се сетихте да дойдете. - каза Блейс.
- Блееейс! - Панси го удари леко по рамото а ние се засмяхме.
- Уууу спагети. - каза Драко щастлив. Ашли леко се засмя. Тя си взе две палачинки с шоколад. Драко не спираше да си пълни устата със спагети. Ашли не можа да се издържи и се засмя. Панси си извади телефона и го снима.
- Нещо смешно ли правя? - каза той.
- С пълна уста не се говори. - каза Панси и му показа снимката. Той си глътна залъка и каза...
- Панси някога да съм ти казвал, че си голяма кучка.
- Еми... миналата година както ти казах блонди ти ,,без да исках" и ти реши да ми кажеш кучка. - Този път Ашли не издържа избухна в смях. Всички гледаха нас.
- Блонди?! - засмя се тя.
- Шшшш някой ще чуе. - каза Драко.
- Ол, не вече ще те наричам Блонди. - Каза Аш.
- Е блонди яж си спагетите. - каза Ашли и го целуна по челото. Той се се изчерви. Наядоха се и се запътиха към стаите си, за да си вземат учебниците. Панси и Блейс бяха първи. Отидоха да си вземат учебниците и ние след тях. Когато бяхме по коридорите Драко бръпна Ашли към една малка стаичка.
- Значи ще ме наричаш Блонди?! - каза той като гледаше устните на Ашли. Тя забеляза и каза.
- Да ще те наричам така. - като и тя не спираше да гледа към устните му.
- Толкова много те обичам, че не мога да ти се наситя. - каза той а Ашли се изчерви.
- Нали знаеш, че след малко почваме час. - попита Ашли.
- Да.
- Като да, хайде да тръгваме.
- Чакай. - каза Драко я дръпна отново към стената.
- Драко имаме ч.. -тя беше спряна. Драко я целуна. Той се отдръпна и се усмихна и отново я целуна. Момчето се отдръпва усмихва се и отново в целува
- Трябва да отиваме в час. - каза Ашли.
- Хайде тогава. - Драко я хвана за ръка.
Те се разделиха, за да могат да си вземат учебниците. Когато се разделиха и на двамата сърцата и туптяха силно. Взеха си учебниците и се срещнаха в общата стая. Тръгнаха за час. Беше 8:58 имаше две минути. Всипки ученици седнаха по местата и след това и Снейп влезе.

1441 думи

Здравейте, как сте? Съжалявам, че качвам късно, но днес имах гости! Само мода да ви кажа чао и лека нощ! 🪐✨

Тя беше Бенсън, а той Малфой [Временно Спряна]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora