|Jackův pohled|
,,Dobré ráno chlapci." pozdravil jsem své kamarády, kteří mrtvolně seděli u stolu a litovali toho, že hodně pili, protože teď mají příšernou kocovinu.
,,Dobré." řekl nepřítomně Jaeden a Wyatt jen kývl hlavou. ,, kde je Finn?"
,,Asi ještě spí." řekl jsem a šel připravovat snídani. ,,To jak si včera říkal byla pravda?" zeptal jsem se a oni na mě nechápavě čuměli. ,,To s Cylii? Jen mě zajímá, co se stalo."
,,Ehm...no začalo to tak-" chtěl začít Wyatt, ale Jaeden ho hned zastavil.
,,Kámo, ty vždycky meleš blbosti." vysvětlil Jaeden a otočil se na mě. ,,No jednou, jak si byl na dovolené s Finnem a s Sophií, tak Cylia šla na nějaký casting, na zubní pastu a tam znásilnila castingového režiséra. Proto dostala roli. Oni ji vzít nechtěli, ale vzhledem k okolnostem...no prostě chápeš, že jo?"
Byl jsem tak naštvaný. Rychle jsem běžel k autu a nastartoval ho, a jel jsem do domu Jeremyho.
,,Nazdar." pozdravil mě ospale Jeremy, musím uznat, že byl neskutečně nepříjemný.
Až teď mi došlo, že mi je jedno, že mě Cylia podváděla. Vlastně co tady dělám, když je mi to jedno?
,,Já jdu domů." řekl jsem. V tu chvilku jsem byl nějak mimo.
,,Jeee nedáš si kávu." zavolala Cecilka a dunivými kroky došla až k nám. Musím uznat, že trochu zhubla.
,,Ne, děkuji." řekl jsem a chtěl se otočit k autu.
Cylia náhle zakopla o práh dveří, zkutálela se ze schodů a bouchla se o velký květník do své odtučněné hlavy.
Myslel jsem, že je po ní. Bezvládně ležela na zemi, jen levá noha se jí klepala a já už myslel, že to je náznak umírání.
,,Dala bych si kýbl nuttelky." zvedla náhle Cylia hlavu a ďábelsky se zasmála. ,,Ahoj Jeremy, co dělám u tebe doma." zasmála se jako retard. ,,Jacku, musíme rychle domu, běží mi můj oblíbený seriál a já ho nehodlám zmeškat."
Přišlo mi, že tím nárazem se jí vrátila ta ztracená kila. Vypadala jako tank, bál jsem se, že když neposlechnu, tak mi dá facku, takovou facku, že bych odletěl až do Antarktidy a tam bych s tučňáky stavěl sněhuláky.
,,Jooo, Cecilko, už pojedeme, ale já nemám dodávku a ty se přeci do normálního auta nevejdeš."
,,Jeremy má velký auto, on sám je tlusťoch." řekla a dloubala se v nose, protože sháněla potravu.
Jeremy šel k autu a odvezl ji ke mně domů.
,,Máš to tu strašné." prohlásila Cecilka, když přišla domů.
,,Takové prázdné, viď?"
,,Kde máš nějaké sladkosti." změnila téma Cylia.
,,Nemám," odmlčel jsem se. ,,mám třeba salát, nebo-"
,,Něco normálního chci." zastavila mě Cylia a podívala se na mě jako na spásu její zbytečného života.
,,Budeš muset jít nakoupit." rozhodil jsem rukama a šel ven.
,,Já umírám." zavyla Cylia jako pes.
,,To máš blbý." řekl jsem, když jsem si sedl na židličku.
Obdivoval jsem krásu dnešního dne, byl by krásný, moc krásný. Jen kdyby tu nebyla Cylia, postrach všeho jídla.
ČTEŠ
Geniální Duo
Fanfiction|DOKONČENO| Příběh o tom, jak se dvě české herečky dostaly do amerického filmu. *PS: ten příběh je docela blbost, jednou jsme s kamarádkou vymýšlely, jak se zbavíme Cylie a budeme s Jackem žít. 😂