|Finnův pohled|
Vážně bych neřekl, že její nedokrvený mozek vyprodukuje tolik krve. Postupoval jsem přesně podle návodu. V mém zákroku se prostě nemohla stát chyba.
,,A je po ní." poznamená zoufale Adla a sesune se k zemi.
,,To dá, jen tak ji něco neskolí." odpovídám a snažím se zastavit krácení tím, že ji do nosu cpu ponožku, kterou jsem pohotově ukradl Jackovi, nutno podotknout, že už ji nějaký ten pátek nosil, byla totiž velmi špinavá a silně zapáchala.
Opravdu jsme v koncích, z Cylie teče krve jako z vola, tři lidi ji suší a ucpávají nosní dírku a čtvrtý se válí na zemi, protože viděl krev, ze které automaticky omdlévá. Ano, ten čtvrtý je Adla.
,,Jacku." oslovím svého starého dobrého přítele. ,,čas smrti 12:52." řeknu a mám slzy na krajíčku.
,,Nemůže umřít na krvácení z nosu." zařve Jack zoufale a vymění ponožky, asi doufá, že ta čistější ponožka toho víc nasákne.
,,Je po ní." zakroutím hlavou a sleduji Cecilčino bezvládné tělo.
Jack se smutně sesune k zemi a propukne v hysterický pláč, tedy spíš řev, ten na chvíli probudí i Adlu, která opět spatří jezero krve a omdlí na novo. Týna si k Jackovi přisedne, nutno podotknout, že Jack momentálně nevnímá okolí, jen smrt jeho krasotinky.
,,Musíme utéct dřív než to zjistí policie." řekne Týna a odhodlaně čapne Jacka.
Naposledy se podívám na Cylii, ve finále to byla dobrá žena, takovou smrt si nezasloužila. Měla se užrat k smrti a ne vykrvácet nosem. Možná by ji bylo lépe, kdyby zůstala s Jeremym.
Když už jsme u toho čapání, já jsem musel odnést Adlu. Byla stokrát lehčí než Cecilka, která vážila stejně jako dva plně naložené kamiony.
Teď musíme utéct z místa činu. Vím, že by jsme si ten trest měli poctivě odsedět, ale nejde to jinak. Sedět za několik kýblů sádla se opravdu nevyplatí.
Zakempili jsme to vzadu v křovíčku, hlavně musíme vymyslet nějaký plán.
,,Tys ji zabil Finne." šeptne Jack a tváří se dost šokovaně.
,,Já?!" zapištím a ukážu na sebe. ,,já jsem Cylii nezapích do nosu koště!"
,,Byl to omyl!" brání se Jack.
,,Dost! Nebudeme se hádat, ideálně by jsme měli utéct a taky zakopat Cylii." řekne Adla po probuzení z transu.
,,No to bych taky rád věděl." řvu a k tomu mácham rukama.
,,Tak jste všichni dementi? Takhle nás všichni uslyší, když na sebe budeme řvát." zastaví Týnuše naší vysokoúrovňovou debatu a všichni začínáme přemýšlet, kde je dost místa na to, aby jsme tam zakopali tank.
,,Utečeme do jiné země." řekne Jack po dlouhém zamyšlení. A to je nejlepší nápad, který jeho málo rozvinutý mozek vymyslel.
Utečeme do Česka!
Čau ahoj! Vážím si toho, že jste dočetli až sem. Nechala bych tomu takový otevřený konec, možná někdy bude druhý díl. Momentálně mě nenapadá co dál psát, navíc jsem si zabila jednu z důležitých postav, která tento příběh dělala víceméně vtipným, Cylii. Každopádně tuta suprová lovestory ji neměla nijak zesměšnit, třeba je to i fajná týpka.
Děkuji, že jste přežili mojí krindž čítanku a přeju vám krásné prázdniny 🌞🏖️🏝️
ČTEŠ
Geniální Duo
Fanfiction|DOKONČENO| Příběh o tom, jak se dvě české herečky dostaly do amerického filmu. *PS: ten příběh je docela blbost, jednou jsme s kamarádkou vymýšlely, jak se zbavíme Cylie a budeme s Jackem žít. 😂