|Týny pohled|
Čekala jsem, jestli mi Jack nenapíše, ale po 20ti minutách jsem to vzdala. Asi když přišel, byla tam Cylie sama a něco mu nalhala. Kéž by se dozvěděl pravdu.
Adla seděla na gauči s pracovním telefonem a strašně se smála.
,,Co děláš ty blbe?" zeptám se jí, ale ona mě asi nevnímá. Jako vždy.
,,Já si jen píšu s-" podřekla se a pak si uvědomila, co řekla.
,,S kým si píšeš?!" zvýšila jsem hlas. A vzala jsem ji telefon. ,,Co to má znamenat!?"
,,Domluvila jsem ti rande." řekla a zadržovala smích.
,,Počkej" přehrávala jsem si v hlavě, co se vlastně stalo. ,,to doufám nemyslíš vážně?" řekla jsem a snažila se být klidná.
,,No....ehm..no jak se to vezme, že jo no... já jsem to chtěla domluvit jindy, noo, ale Jack." vymlouvala se.
,,Vždyť mám na sobě tepláky!"
,,Za 20 minut je tady."
,,Super, jdu se upravit." řekla jsem otráveně.
Po deseti minutách někdo zazvonil.
,,Jdu tam, řeknu, ať počká." zastavila mě Adla a vžívala se do role cestou
To mě zajímá, co mu chce říct, tak jsem v koupelně nechala otevřené dveře.
,,Jee, ahoj." řekl překvapeně Jack. ,,kde máš Týnu?"
,,Ono jí není dobře, prosím tě počkal bys na ní." řekla a zadržovala smích. To by mě zajímalo, co mu chce nalhat. Docela se začínám bát.
,,Co se stalo?" řekl Jack starostlivě.
,,Má vši a snaží se je vyčesat." řekla Adla. Debilnější slova nenašla? Zavřela mu dveře před nosem a se smíchem se po těch dveřích svezla.
,,Jseš pitomá? On potřebuje pomoc a ty mu řekneš takovouhle debilitu." seřvala jsem jí.
Ozvalo se zaklepání. Moment. On je tu pořád? Proč neodešel?
Adla otevřela. ,,Hele já chápu tvé problémy, je od tebe hezké, že jsi mi chtěla pomoc, ale nebuď na Adlu zlá, jsem rád, že mi řekla pravdu, tak ať ti je líp, mějte se ahoj." řekl Jack a bez dalšího slova odešel.
,,Ty jseš taková svině!"
,,Tak co jsem měla říct? A nemáš být na mě zlá!" obhájila se Adla.
Vztekle jsem odešla do svého pokoje a rozplácla jsem se na postel. Jednou ji vykoštím.
,,Emm...můžu?" zeptala se Adla zoufale, dlouho s ní nikdo nemluvil, tak jí bylo smutno.
,,Co chceš?" řekla jsem otráveně.
,,Jako popovídat si noo. Nepustíme si film?" řekla a sedla si ke mě na postel a otevřela notebook.
,,Dej tam IT."
,,Fajn." řekla a pustila IT 2, která nemá vůbec dobrý konec.
Zrovna při scéně, kdy Eddie umírá někdo zaklepal. Který debil zaklepe, když je ta nejsmutnější část? ,,jdu tam." oznámila jsem a neochotně vstala.
Otevřela dveře a spatřila Jacka.
,,Ahoj, mohl bych u vás přespat? S Cylii se nedá žít, i když jsem jí vyhodil, vrátila se." řekl zoufale.
,,Je horší než pennywise." zasmála jsem se.
,,Aspoň kdyby mi dala těch 27 let pokoj." modlil se Jack.
,,Hele tady je Jack neskutečně sexy." volala na mě Adla z pokoje, to si jako neuvědomuje, že s někým mluvím?
,,Je to frajer, ten Jack." zavolal na ní zpátky.
Slyšela jsem rychlé kroky, otočila jsem se a Adla tam stála a ukazováčkem nevěřícně ukazovala na Jacka. Koukala na něj, jakoby ho nikdy neviděla
,,Ahoj, já jsem Jack. Ten co hrál Eddieho. A ten, co je neskutečně sexy." řekl Jack a natáhl k ní ruku.
Jen si s ním potřásla rukou a k tomu kývala hlavou, jako to pejsci, kteří se vozí v autě a při jakékoliv zatáčce kývají hlavou.
Ale teď to důležité! Jako vážně tady s námi bude bydlet Jack? I po tom všem? Je to neuvěřitelné. Třeba to dáme dohromady!
Pak jsme všichni společně šli koukat na IT, zase dvojku, Jack chtěl vidět, kde je tak neskutečně sexy.
Prostě dneska se udál nejlepší den mého života, i když mi ho mohli určití lidé skazit.
ČTEŠ
Geniální Duo
Fiksi Penggemar|DOKONČENO| Příběh o tom, jak se dvě české herečky dostaly do amerického filmu. *PS: ten příběh je docela blbost, jednou jsme s kamarádkou vymýšlely, jak se zbavíme Cylie a budeme s Jackem žít. 😂