|pohled Finna|
,,Nenene." kroutí hlavou Jack. ,,nechceš je náhodou požádat o pomoc?"
,,Jo."
,,Nemyslíš to doufám vážně." dramaticky do mého ramene rejpl prstem.
,,Aleeee...však oni nic neřeknou." ujišťuji ho, i když sám nevím jestli to je pravda.
Jack se nadechoval, že by k tomu ještě něco dodal, ale já jsem rychle vytáhl telefon.
,,Ahoj" ozve se velmi známý hlas.
,,Ahoj Adlo, můžeme se dnes společně sejít? Jako já, ty, Týna a Jack."
,,Máme čas. A kdy a kde?"
,,Klidně hned u Jacka doma."
,,Zatím ahoj."
,,Čau." řeknu a usměju se. Slušně nám skočily na špek.
,,Zruš tu schůzku." řekne Jack.
,,Bude sranda, počkej až vám řeknu svůj plán." řeknu a odejdu s Jackem v patách.
Jack vypadá, jakoby viděl ufo, protože nemluví, jen má vykulené oči a tupě zírá. Možná má deprese. Chůdě malý.
,,Není to dobrý nápad." oznámí mi Jack věc, která mě pohorší. Soudí knihu podle obalu, uličník. Přitom ani obal knihy neviděl. Jakoby snad pochyboval o mých výborných nápadech.
,,Vždyť ani nevíš co mám v plánu." ha tak teď jsem ho setřel. Teď bude mlčet a konečně bude poslouchat nějaký můj zábavný příběh.
,,Nevím." připustí. ,,ale tuším. Finne, tak ji pošleme k mámě já se jí bojím sebrat jídlo." zakňučí jako štěňátko, tohle gesto okoukal od Cecilky.
,,Sebrat jídlo? Jsi se snad zbláznil, by nás sežrala za živa. A to při mé kráse a inteligenci je nepřípustné. Mám lepší plán neboj." šťouchnu do něj loktem.
,,Jaký?" zeptá se Jack.
,,Uz jsem ti jednou řekl, že ti to řeknu potom."
Jack jen kývl a tvářil se jako by mu ulítly včelky. Pak už raději mlčel. Nedivím se, nikdo se se mnou nechce hádat, vždycky mám totiž pravdu.
Došli jsme k jeho domu. Ona naivní děvčata už stálá před jeho domem. Vypadaly šťastně to ale nevěděly, co je čeká.
,,Řekni jim ať jdou pryč." zašeptal Jack než jsme tam došli.
Jen jsem zakroutil hlavou a šel dál. ,,nazdar holky!" zařval jsem a objal je.
,,Čau." řekly obě nastejno. Asi jsou spřízněné duše, když je napadají stejná slova.
,,Ahoj." mávl Jack rukou. Občas je fakt mlčenlivý idiot, s kterým se nedá vydržet, docela se k sobě s Cylii hodí.
,,Pojďme do garáže. Musíme spolu něco vyřešit." svůdně jsem na ně mrknul a rozešel jsem se ke garáži a oni jako malé kačenky mě následovali, připadal jsem si jako velká důležitá kachna. Nebo spíš kachňák.
,,Tak proč jsme se sešli?" zeptala se mě Týna.
,,Máme tady s Jackem super plán." řekl jsem a sedl si na Jackův garážní gauč. Musím poznamenat, že snad zažil i Jackovo dětství, protože je velkolepě starý.
,,Byl to Finnův nápad vás zavolat." šeptne Jack smutně. Určitě jen tají to neskutečné nadšení z mého dokonalého nápadu. ,,já si za nic nemůžu." dodá a k tomu dramaticky zvedne ruce nad halvu, jakoby se vzdával.
,,Tak řeknete už konečně co chcete?!" řekne Adla a vzteky bouchne do gauče, z kterého se vznese obláček prachu. Ano ano, to je tak, když Jack si nenechá uklidit garáž a k tomu je neskutečný bordelář.
,,Přesně, dneska v televizi běží Ordoška." dodá Týna a dramaticky zvedne ukazováček. S Jackem by tvořili geniální duo, oba jsou hodně dramatičtí.
,,Fajn fajn fajn, já vám to vysvětlím." řeknu důležitě, abych zamezil těmto žabomyším válkám. ,,s Jackem máme v plánu se zbavit naší drahé Cecilky. No a tak nějak jsme doufali, že by jste nám mohli pomoct, přeci jen jsme přátelé a budoucí herečtí kolegové." pronesu svůj dlouho připravovaný monolog.
,,Blbější nápad nemáš?" poznamená neznaboh Jack.
,,Mně se to zdá jako dobrý nápad." řekne Týna a čeká na odpověď Adly, která jen sedí a vyšuleně zírá před sebe. Vlastně mi bylo předem jasné, že se Týna účastní, protože je zamilovaná do Jacka. Také je ale údivu hodné, že nebyla na Jackovo straně .
,,Tak já jsem taky pro ten skvělý plán." řekne nakonec Adla nejistě.
,,Super tak jsme tři proti jednomu." usměju se a šťouchnu rukou do Jacka s očekáváním, že změní názor.
,,Tak fajn." řekne Jack zoufale. Vždycky jsem byl přesvědčený o tom, že zoufalé ženy dělají zoufalé věci, ale že je Jack v hloubi duše žena jsme opravdu nevěděl.
,,No dobře, tak dnes si vezmeme teorii a zítra se ji zbavíme." pronesu vážně.
,,Tak já ji půjdu sbalit batůžek." povzdechne si Jack a začne se zvedat ze svého mírně renesančního gauče.
,,Ne, počkej, prostě ji vyhostíme a z jejích hadrů si udělej třeba stan." poznamenám a nad slovem stan se zasměju, protože si vzpomenu na Stanleyho.
,,Tak fajn." řekne Jack svou oblíbenou frázi a sedne si zpět k nám.
,,Tady jsem načrtl obrázek, nebo tomu můžeme říkat plán. Je tam vše potřebné, prohlédněte si ho zítra se můžeme sejít." řeknu a rozpustím svou skvělou crew
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Je to tak, Adla se opět dokopala k tomu napsat kapitolu a taky se poprvé odhodlala psát na počítači, je to kůl.
ČTEŠ
Geniální Duo
Fanfiction|DOKONČENO| Příběh o tom, jak se dvě české herečky dostaly do amerického filmu. *PS: ten příběh je docela blbost, jednou jsme s kamarádkou vymýšlely, jak se zbavíme Cylie a budeme s Jackem žít. 😂