Gittikçe yüzün daha çok soluyor Minho. Neredeyse bembeyaz oldun. Arkadaşlarım durumunun iyiye gitmediğini söylüyor. Benim elimdense yine sadece izlemek geliyor. Ne sen beni fark ediyorsun ne de ben bir adım atıyorum sana... Sadece uzaktan elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Sana yakın olsam da uzağım biliyorum ve belki de hala seni hayatta tuttuğum için bana kızgınsın. Üzgünüm ama zorundayım mesleğim bu.
İlk defa mesleğimden nefret ettim biliyor musun? Acı çekişini ve ölmeyi dilediğini gördükçe daha çok nefret ettim. Kendimden nefret ettim. İnsanlardan nefret ettim. Seni üzen her şeyden nefret ettim. Ölmeni istemeyecek kadar bencilim işte.
Bazen merak ediyorum. Babandan sonra beni kabul eder misin? Ben eğer sana duygularımı söylersem ve sen bana korku dolu gözlerle bakarsan yaşayamam çünkü. O adam hak ediyordu bunları, sen değil. Yemin ederim sana dokunan ellerini binbir parçaya ayırmak istedim ama yapamadım. Sadece cezaevine soktum işte. Bu dünya adaletsizdi zaten. Orda da hak ettiğini bulamayacaktı. İçinde hiçbir pişmanlık olmadan orada da gününü gün edecekti. Sen burada ölürken....
Ölmek... Hepimiz ölecektik değil mi? Umarım tanrım. Umarım kötü insanlar öldüğünde cezasını çekerler. Aksi halde bu çok üzücü olurdu..
________________________________________________
/dodhéanta/ [ İrlandaca imkansız demek]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imkansız [minsung]
Cerita Pendek'Belki öleceksin biliyorum ama kendimi seni sevmekten alıkoyamıyorum...' başlangıç: 24.01.2021 bitiş : ?