2. BÖLÜM

329 2 0
                                    

Merhaba.. Öncelikle yazmayı çok istedim ama tatil.. Okuyucu 50 kişi falan bekliyodum 574 olmuş :OOOO  Okuyanlara gerçekten ama gerçeten teşekkürler. Vote veren 5 kişiye ve yorum yapan 1 kişiyede.. :Dd  Yeni bölüm isteyen kişi beni heyecanlandırdı diyebilirm. Sanki başkan seçildim kısa kesiiyorum. Birde geçen bölümde kullandığım kızın adını unuttum şuan sjhsjd onu unutun silemedim karakterim o değil Barbara manken olan.. Barbaranın tipine gerçekten hayranım yüz hatlarına herşeyine aşığım diyebilirim. O Mina'm olucak yani asıl karakter kız olan skdjs. Ya acayip klasik gelebilir ya bu çok tanındık falan ama Francisco'nun tipipnede aşığığım ve Barbara ile gerçekten yakıştırıyorum. O da herhangi bir karakte süprizli. Öbtüm.

Esin ile beraber sıraya otururken Yeşim yine bizleydi. Öğle arası planları yapıyorduk. Bir şey bulamayınca kafede tost kolaya mecbur ettik. Ders edebiyattı. Eğlenceli mi? Hayır. Dün gece yeni kararlar almıştım. Duygusal olmamak , sevdiklerim dışındakilere vurdumduymaz olmak gibi. Üzülerek yada deprosyana bir yere varamıyordum. Bunu Esinlede paylaşıncaki tepkisi deprosyanlarım yüzünden artık kilo almayacağına dair sevinmek oldu. Niye böyle yaptı ki zalımın qızı. Diyerekten düşünürken kafamı sıradan kaldırdım ve yanımda olmayan Esin ve Yeşim'e sövdüm. Galiba çocuk kesmeye gittiler. Sürtükler. Sevimli sürtükler. Etrafıma mal mal bakarken Boran'ın kahverengi gözlerini dikmiş bana baktığını gördüm. Baya bakıyo yani. Hay gördük bari önüne dön. Töbe edip dönerim önüme. Aslına alıcı gözüyle bakınca yakışıklıydı. Amaa ilk izlenim önemli. Kıl oldum bi kere. Sanki çocuk da bana meraklı belki de ay tipsiz diye bakıyo? Bir tek gözlerimi beğeniyorum. Niçin mavi göz benim datlım. Herneyse saplıktan ölmeden çocuk kesiym. Pencereden diktim gözlerimi baktım etrafa. Ama normalde bizim okuldakilerin gideri vardı ya. Nerde bunlar? Neyse sınıfa döndüm. Gözüme sürtük Esra çarptı. Hergün başkasının altında inliyor. Bir karışın çeyreği etek giyiyooor. Neyse imana gelmiş galiba eteği uzamış. Bana bakıp gülümseyip yanıma geldi. Biraz değiştiği ile ilgili konuşurken gözüm Boran'a çarptı. Yine bana bakıyodu ya!?!?! Neyse Esra yaz tatilinde bulduğu ona göre uzun olan ilişkisine gitti. O gider gitmez Esin ve Yeşim geldi. Aman ne haraketli! Bana pencereden kestikleri çocukları gösterdiler. Giderleri vardı yanicim. Güya onlara göre daha güzeldim niye kimseyi kesmiyodum. Ama ben kendimi kurbağalara benzetiyorum olmaz ki. Diye zırvalarken sıkıldım ve kantine inmeye karar verdim. Merdivenleri tek tek tek tek inerken birisi ağzımı kapatıp kolumu sertçe çekerek merdivenin altında bulunan o boş yere sürükledi. Arkam dönüktü göremedim kekoyu. Nefes alamıyoz çeksene beee. Diye düşünürken eski sevgilim Serdar önüme geldi. 

-Mina sana en başından beri aşığğım diyorum şans bile vermiyorsun yeter artık görmüyor musun ne hallere girdim severek diyoruz olmuyo illaha zorlayalım mı? 


Eli hala ağzımda.

He çekti.

-Ya Serdar mal mısın bırak kolumu. Filan derken bana yaklaşmaya başladı. Çekilecek yer kalmadı çünkü zaten duvara yaslı haldeydim. Ha öptü derkeeen.. Kolumdaki el gevşedi Serdar yere yığıldı. Şokla çığlık attığımda karşımda Boran vardı. Gözlerimi büyüterek bakarken Boran omuzlarını silkti. Sağol didim. Dudakları yukarı kıvrıldı ve gitti. Ekşın yeter sınıfa.

BENİMLE OLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin