Ruhi's pov
"දේ Uncle Bang Ruhi තාමා කතා කරන්නෙ "
"Mm.. හරි හරි මම හෙට එන්නම්
8.30ට නේ ok""Ok uncle see u bye "
හා... අනේ මන්ද මම uncle ට එනව කිව්වට දැන් මගේ හිත හරියට යකාගෙ කම්මල වගේ. මගේ හිතට හරි නෑ
මට කා එක්කවත් පැයකට වඩා තරහ වෙලා ඉන්න බෑ .ඔව් මම එහෙම කෙනෙක් .
ඉක්මනට තරහ ගියාට ඉක්මනට cool වෙනවා.
ඒත් මගේ යාලුවෝ කියන්නෙ මට තරහ යන්නෙ නෑ කියල. ඒ මට හොදටම එක පෙන්නන්නේ නැතුව ඉන්න පුලුවන් නිසා. ඒත් හිත ඇතුලින් මම එකට මාර උත්සායක් ගන්නෙ හ්හ්හ්හ්.....ඒත් අද... මට ඒ දේ කරන්න බැරි වුනෙ ඇයි ඇයි ඒ ruhi ඔයා doctor කෙනෙක්
ඔයාට ඉවසන්න පුලුවන් වෙන්න ඕන
Aish.. මට මේ වරදකරි හැගීමෙන් ඉන්න බෑ ආ..මම ඔව් එයලගෙන් සමාව ගන්න ඕන ඒත් ඒත් ....එතකොටම මගේ 4n එක ring වුනා
Sama.. කාලා හමාරයි හොදටම රෑ වෙලා මට ඒක තේරුනෙ නෑ හිතේ අව්ල නිසා
මට රෑ වුන බව තේරිල නෑ .අද උබ ඉවරයි පුතේ එහෙම හිතා ගෙන මම 4n 1 answer කලා"ම්ම්ම්.. කියන්න "
"කොහෙද මැට්ටියේ ඉන්නෙ දැන් වෙලාව කීයද කියල දන්නවද? ආ..... මොන ලෝකෙද ඉන්නෙ කියනව මට දැන් "ඔය ඇහෙන්නෙ සුපුරුදු කන්කලු තැටිය😧 අලි මදිවට හරක්ලු. දැන් මෙයව shape කරන්න එපැයි නැත්නම් මගේ කෙස් ගහෙන් ගහ ගලවයි මම නොදන්නවද භාන්ඩෙ හැටි.
" මේ උම්ම කැටේ මේ අද emergency operation එකක් තිබ්බා ඒකයි වස්තුවේ පරක්කු වුනෙ. මේ දැන් මම එන ගමන් ලග ඉන්නෙ විනාඩි පහලවෙන් ගෙදර වස්තුව.😀😜"
"හා හිතුව මදි මාව තම්බන්න. ඔය දැන් මටද සුදු ලූනු පොඩි කරන්නෙ. ඒව ඉතින් හදේ තමා Dr.Ruhi. මම දැන් hewonta call කරා එයා තමා කිව්වෙ ඔයා room එකට ගිහින් පැයක් නිදාගෙන ගෙදර එනව කිව්ව කියල. Hewon මට දැන් ඒක කියල පැය 4ට වැඩි ආ... කියනව මොන අල ගෙඩියද ඔකෙ අස්සෙ කරන්නෙ? නිද ගත්තද කියනව මම call කරනකම් .ඇත්තමයි ගෙදරක් තියෙන්නේ එකට ඇවිත් නිද ගන්නවා... මට ආයේ call කරන්න තියන්න එපා එනව මේ දැන්ම ගෙදර නැත්නම් මම එන්නද දෙකක් දීල ඇදගෙන එන්න කියනවා"
අම්මො මෙයා shh..
"ප්රශ්නෙත් අහල උත්තරෙත් දන්නව නම් මොන අල ගෙඩියටද call කලේ ඔව් නින්ද ගිය තමයි මේ දැන් එනවා තමා නැතුව මෙතන පැල වෙන්නේ නෑ bye 😏"
YOU ARE READING
Mr.Perfect
Fanfiction''I hate BTS because of them my college life sucks and now my carrier sucks. I know next, because of them my love life gonna be sucks. I HATE BTS!!!!!!!'' ''ඔයා කොහොමද මගේ membersලට මේ විදියට කතා කරන්නේ?'' ''ඇයි මට ඕන නම් මම කතා කරනවා එකට මට ඔය...