Rm's pov
''බියානේ මගේ princess මම ඔයාටත් හොරා ඔයාගේ first kiss එක හොරකම් කලා.ඒත් මට ඕනේ උනෙත් නෑ අපෙ first kiss එක මෙහෙම වෙනවට , මට ඒක ඔයාට special දෙයක් කරන්න ඕන වුනා.ඒත් ඔයා මාව අවුල් කරනව princess .කෙල්ලෙක්ට මේ තරම්ම ලස්සන වෙන්න පුලුවන්ද? කොහෙද මේ තරම් කාලයක් හිටියේ ම්ම්?
මම හිතන්නේ ඔයයි ඒ කෙනා....මම මේ තරම් කාලයක් මග බලන් හිටපු....මගේ හිතේ ඇදිලා තිබුන ඒ රූපේමයි.ඔව්, හැම කොල්ලෙක්ම වගේ මමත් හීන දැක්කා මේ වගේ කෙල්ලෙක්ව තමා මම කවදකමහරි කසාද බදින්නේ කියලා.ඒත් අද මම ඉවසීමක් නැතුව කල දේට සමාවෙන්න.මම මෙහෙම ඉවසීමක් නැති කෙනෙක් නෙවෙයි.මම ඔයාට අපේ relationship එකේදි වෙන අනිත් හැමදෙයයක්ම special කරනවා.මම ඔයාට හිතා ගන්නවත් බැරි විදියට confess කරනවා.ඔව්, ඔයා මගේමයි මගෙම විතරයි" මම හිමිහිට ඒක කියනකොට කෙල්ල ඇස් දෙක පොඩි කරන්න ගත්තා...............
මම ටිකක් කලබල උනේ කෙල්ල ඇහැරුන්න යන නිසා .කියන්න බෑනේ මගේ මුරන්ඩු කෙල්ල අත දිග ඇරලා මට සලකාවිද කියලා.ඒත්......
එයා එක පාරටම දගලන්න ගත්තා."නෑ....නෑ... plz let him go .plz I am beginning from you. Don't hurt him. Just let him go. plz..... Why are you doing this.no........... no........... he is just a kid. how how..."
කෙල්ල එක පාරටම හීනෙන් කෑ ගහන්න ගත්තේ මාවත් බය කරලා .කෙල්ලට හොදටම දාඩියත් දාලා.අනේ මැණික නැගිටින්න.මම ඉක්මනටම මගෙ princess ව ඇහැරෙව්වේ හීනෙන්වත් එයාට කරදරයක් වෙනවා මට බලන් ඉන්න බැරි නිසා.ඔව්, මම මගේ princess ට ඒ තරමට ආදරේ කරනවා.මගේ පලවෙනි හා අන්තිමම ආදරේ....
"Ru...ru... නැගිටින්න.නැගිටින්න.ඒක හීනයක් නැගිටින්න."
දෙපාරක් තුන්පාරක් කතා කලාම,කෙල්ල එකපාරටම නැගිට්ටේ හොදටම බය වෙලා.මගේ princess මොන තරම් බයෙන් ඉන්නවද කිව්වොත් , එයා එක පාරටම මාව බදා ගත්තා.ඒ වැඩේට මම ගොඩක් පුදුම වුනා.මටත් නොදැනිම මගේ අත් ඒ පුංචි ඉන වටා එතුනේ එයාට නොතේරුන අයිතියක් පෙන්නන්න උවමනාවෙන් වගේ.
YOU ARE READING
Mr.Perfect
Fanfiction''I hate BTS because of them my college life sucks and now my carrier sucks. I know next, because of them my love life gonna be sucks. I HATE BTS!!!!!!!'' ''ඔයා කොහොමද මගේ membersලට මේ විදියට කතා කරන්නේ?'' ''ඇයි මට ඕන නම් මම කතා කරනවා එකට මට ඔය...