6

195 3 0
                                    

Budík mě probudil 6:30 koukla sem na Melissu která si ještě spala. Šla sem do koupelny vyčistila si zuby a opláchla si obličej,když sem se koukla do zrcadla tak mě Milissa objala a dávala mi pusu na krk. Já se na ní otočila dala sem ruce kolem jejího krku a políbila jí a potom sem se na Melissu podívala a hleděla jí do těch krásných modrých očí.

Já: dobré ráno

M: dobré, jak se cítíš?

Já: už je mi mnohem lépe

M: tak to je dobře

Já: Mel můžeme ve škole dělat že jsme jen kamarádky nechci aby věděli že spolu chodíme

M: noo když to tak chceš

Já: děkuji já se jdu ještě upravit a pak můžeme vyrazit.

Dala sem Melisse pusu a šla sem si vzít něco na sebe vzala sem si černé potrhané rifle a šedý svetr. Čekala sem až Melissa vyjde z koupelny abych si mohla vyžehlit vlasy a dala na sebe trochu make-upu. Po 5min Melissa vyšla z koupelny.

Já: sluší ti to

Vstala sem z postele a šla sem směrem k Melisse objala sem jí kolem krku a políbila jí a pak sem zmizela do koupelny. Po pár minutách sem vyšla z koupelny.

Já: můžeme jít

M: vypadáš skvěle

Já: děkuji

Melissa mi dala pusu a šli jsme k autu. Za 15min jsme byli u školy vystoupili jsme z auta, chtěla sem si zapálit cigaretu ale nakonec sem se na to vykašlala. Viděla sem jak Verča běží směrem k nám,když byla u nás tak mě objala.

V: tak si mi chyběla jee ahoj Melisso vy jste přijeli spolu?

M: ahoj

Já: no jo

M: tak jdeme?

V: no jasně

Šli jsme do školy, když jsme byli u skříněk tak sem Melisse dala rychlou pusu že to nikdo nemohl vidět.

Já: miluju tě

M: já tebe

Já: tak ahoj uvidíme se na hodině

M: ahoj

Ještě sem Melissu objala a šla sem s Verčou do třídy sedli jsme do lavice a poslouchali učitele.

V: hele Allis ty máš něco s Melissou?

Já: cože?! Ne nebo možná

V: víš že mě to můžeš říct

Já: jo vím

Z našeho rozhovoru nás vyrušil učitel, když byl konec hodiny tak jsme šli ke skříňkám.

V: chodíte spolu?

Já: můžeme si o tom popovídat jindy?

V: dobře tak dnes po škole můžeme jít do cukrárny a ty mi vše povíš.

Já: tak dobře.

Další tři hodiny byli nudný čtvrtou hodinu jsme měli dějepis na který jsme prezentovali náš úkol dostali jsme za jedna. Konečně konec týdne a teď ještě říct Verče pravdu o mě a Melisse. Já a Melissa jsme šli k autu kde už čekala Verča řekla sem Melisse že jdu s Ví do cukrárny Mel nebyla moc ráda ještě jsme Mel odvezli domů a pak jsme jeli do cukrárny. V cukrárně jsme si našly volný stůl a něco si objednali.

V: tak že máš něco s Melissou?

Já: já s Melissou chodím

V: cože!? Vážně? Tak to je super

Já: tobě nevadí že chodím s holkou?

V: ani ne hlavně aby si byla šťastná

Já: děkuji hlavně prosím to nikomu neříkej

V: neboj

V cukrárně jsme byli do 15:45 a pak sem hodila Verču domů a jela sem za Mel. Zaťukala sem na jejich dveře a otevřel mi její taťka který na mě chvíli koukal a prohlížel si mě.

Já: dobrý den je Melissa doma?

Tá: jo je na nahoře.

Mel taťka mě pustil do vnitř a já šla rovnou za Melissou. Zaťukala sem na její dveře a vešla do vnitř Melissa spala tak sem šla za ní do postele lehla sem si vedle ní a objala jí kolem pasu. Melissa se na mě otočila a otevřela oči.

M: ahoj co tu děláš?

Já: jenom sem chtěla být s tebou.

M: budeš tady spát?

Já: jestli by jsi chtěla

M: jasné že chci!

Já: tak tu tedy budu spát.

Usmála sem se a políbila sem Melissu. Melissa si zabořila hlavu do mého krku.

M: miluju tě.

Já: já tebe zlato.

Usnuli jsme v obětí z mého spánku mě vzbudila Melissa která mi dávala pusu.

M: vstávej je 17:50 a mám hlad tak že jdeme jíst!

Neprotestovala sem vstali jsme z posteli a šli do kuchyně Mel nám dělala míchaná vajíčka. Udělala mi čaj položila ho ke mě na stůl i s vajíčky Mel si potom sedla ke stolu a začali jsme jíst.Dojedli jsme a šli jsme zpátky do pokoje kde jsme se ještě koukli na nějaký film. Bylo 20:04 a já už byla docela unavená řekla sem Mel aby mi dala nějaký oblečení převlékli jsme se a šli jsme si zase lehnout do postele.

Já: dobrou noc

M: dobrou

Ještě jsme se naposledy s Mel políbily a pak jsme usnuli

Osud mi tě přidělilKde žijí příběhy. Začni objevovat