Týden uběhl poněkud rychle dnes byl Pátek tak že poslední den školy a v pondělí jedeme na chatky neskutečně se těším. Dnes sem vstala jako obvykle šla sem do koupelny trochu se upravit a pak na sebe něco hodila. Jela sem pro Melissu a pak jsme jeli do školy ve škole sem odevzdala papíry na chatky. První hodinu sem byla ve třídě s Verčou hodina byla nudná jako vždy, tak že sem vůbec neposlouchala učitele a měla sem airpody v uších a poslouchala písničku která se jmenovala Hard 2 face reality, ale Verča mi zničeho nic vyndala sluchátko z uší a já se na ní podívala.
Já: hej!
V: hned ti ho vrátím jen se chci na něco zeptat
Já: na co?
V: dnes pořádám párty a chci aby jsi přišla i s Melissou.
Já: ty pořádáš párty?
V: jo, tak přijdeš nebo ne ?
Já: jo přijdu a v kolik tam máme být?
V: třeba v 19:30
Já: tak dobře
V: mám tě ráda
Já: já tebe taky
Verča mi vrátila sluchátko a já dál poslouchala svoje písničky. Byl konec školy čekala sem na Melissu před školou do pár minut vyšla ze školy a šla ke mě objala mě a políbila mě.
M: chyběla jsi mi
Já: ty mě taky
Tentokrát sem si ukradla její rty já odtáhli jsme se od sebe a nastoupily do auta a jeli k Melisse domů. U Melissi doma jsme šli do pokoje a koukali na After: přiznání. V půlce sem to stopla a podívala sem se na Melissu
Já: Verča dnes pořádá párty a chce aby jsme tam přišli.
M: tak dobře a v kolik máme přijít?
Já: 19:30 už tam můžeme být.
M: dobře, ale teď to chci dokoukat
Mel mi dala pusu a zase pokračovala ve sledování filmu já sem si položila hlavu na její rameno a koukala s ní. Byl konec filmu a bylo 17:38 měli jsme ještě dost času, jenom jsme leželi v posteli a nic neříkali, ale to už mě nebavilo tak sem se naklonila k Melisse a začala jí jemné líbat, mezi tím sem měla Melissu pod sebou a z jemného líbání se stalo zuřivý na chvíli sem se odtáhla od jejich rtů a přešla na krk a párkrát sem jí kousla a odpovědí mi byli vzdychy udělala sem jí pár cucfleku a pak sem se zase věnovala jejím rtům. Melissi ruce blouznili po mých zádech sundala sem si triko a potom sem ho sundala i Melisse a naskytl se mi krásný pohled na její tělo, potom sem jí zase líbala Melissa zatím rozepla mojí podprsenku a abych nebyla po zadu tak sem sundali i tu její podprsenku zase sem se věnovala jejímu krku a pak jejímu poprsí a došla sem až k jejímu podbřišku podívala sem se na Melissuu jestli to vážně chce.
M: prosím
Jenom sem se usmála a sundala jí kalhoty a začala jí líbat na vnitřní straně stehen to už jenom sténala nakonec sem jí sundala i kalhotky a co se dělo potom víte ;)
Já: miluji tě
Melissa toho využila a teď byla ona nade mnou a dělala mi úplně stejně to co já s ní. Do pár minut sem se udělala a Mel si lehla ke mě a objala mě a dala mi pusu na tvář pár minut jsme takhle leželi. Koukla sem se na mobil a bylo 19:25 vyskočila sem z postele a šla se trochu upravit vzbudila sem Mel která usnula. Šli jsme k autu, ale Mel si vzala moje klíčky od auta
M: dnes řídím já kotě
Já: ty umíš řídit?
M: no jasně řidičák mám, ale auto nemám tak že sedej
Sedla sem na místo spolujezdce měla sem strach že se někde vybouráme,ale mé obavy byli zbytečné dojeli jsme k Verče domů a na to že bylo 19:55 tak už tam bylo dost lidí ano nebyli jsme tam přesně, ale hlavně že jsme vůbec přišli.