7

172 2 0
                                    

Probudila sem se a Melissa se na mě usmívala naklonila se a dala mi pusu.

Já: kolik je hodin?

M: 11:30

Já: cože?! To si mě nemohla vzbudit.

M: chtěla sem tě nechat aby ses vyspala.

Já: hm

Chvíli jsme leželi a mazlili jsme se. Melissi táta zaťukal na dveře že je hotový oběd a že se máme jít na jíst. Vyšla sem z postele šla se do koupelny upravit.Melissa na mě čekala než vyjdu z koupelny dala sem jí pusu a šli jsme si dát oběd. U stolu už čekali Mel rodiče. Sedla sem si ke stolu vedle Mel byla sem trochu nervózní Mel to na mě poznala pod stolem mě vzala za ruku a usmála se na mě nakonec pustila mojí ruku a vrhli jsme se do jídla. Po jídle mě odvedla Mel do pokoje sedla si na postel a vypadala že mi chce něco říct.

M: Allis myslím že by bylo dobrý kdybych svým rodičům řekla že s tebou chodím.

Já: jestli jim to chceš říct tak jim to řekněme.

M: vážně?

Já: ano

Sedla sem si na Mel obkročmo a podívala sem se do jejích modrých očí a pak sem jí začala líbat ihned spolupracovat. Když jsme se líbali tak mi začal zvonit telefon a musela sem ho zvednout i když se mi vůbec nechtělo Mel mě nakonec pustila natáhla sem se pro mobil a furt sem seděla na Mel.

Já: Ahoj mami potřebuješ něco?

Má: dnes mám volno tak sem myslela jestli by jsme spolu nestrávili den a může se připojit i Melissa

Já: to je dobrý nápad zeptám se a uvidím a v kolik mám být tak doma?

Má: kolem 14:50

Já: dobře tak ahoj

Má: ahoj

Vypnula sem hovor a zase sem se věnovala Melissa ta se po chvíli odtáhla a já na ní jenom zmateně koukala.

M: mohli by jsme to jít říct rodičům ať už to máme za sebou.

Já: jasně, joo a půjdeš se mnou a mamkou někam má volno tak chce se mnou strávit čas a můžeš jít taky.

M: jasně že půjdu.

Melissa mi dala ještě pusu slezla sem z ní a šli jsme za jejíma rodiči, když jsme jim to řekli tak reagovali v klidu a říkali jak nám to přejí a ať jsme šťastný. Bylo 14:40 a my jsme vyjížděli ke mě domů, když sem otevřela dveře tak mamka mě objala a řekla nám že by jsme mohli na pláž jenomže Melissa neměla plavky tak jsme museli jed znova k Melisse a pak už jsme jeli na pláž. Na pláži byla zábava všichni tři jsme se dobře bavili moje mamka si docela dobře rozuměla s Mel a možná by bylo dobrý kdybych jí řekla že s Mel chodím. Potom co jsme dojeli domů mamka udělala popcorn řekla sem Mel ať si jde sednout na gauč. Šla sem za mámou a byla sem odhodlaná jí říct že se mi víc líbí holky a že taky chodím s holkou.

Já: mami musím ti něco říct

Má: povídej

Já: no jak to říct možná sem si někoho našla

Mamka se na mě otočila a dívala se na mě.

Má: tak to je super a kdo to je

Já: no... Je to Melissa

Řekla sem to ze sebe a trochu se mi ulevilo kouknula sem na mamku která tam stála a nic neříkala.

Má: tak dobře hlavně abys byla šťastná furt tě budu mít stejné ráda i když chodíš s holkou.

Já: děkuji

Objala sem mámu vzala popcorn a sedly jsme si na gauč a koukali na film. Mohlo být 18:40 vstali jsme z postele a odvedla sem Mel do svého pokoje a tam jí pořádně políbila s Mel jsme došli až k posteli kde sem si na Melissu sedla obkročmo, když jsme se odtáhli aby jsme se mohli nadechnout tak Mel se usmála.

M: zahraješ mi něco?

Já: teď?

M: jo teď prosím.

Já: no dobře.

Vstala sem a šla si pro kytaru a sedla si vedle Melissu na postel.

I found a love for me
Darling, just dive right in and follow my lead
Well, I found a girl, beautiful and sweet
Oh, I never knew you were the someone waiting for me
'Cause we were just kids when we fell in love
Not knowing what it was
I will not give you up this time
But darling, just kiss me slow, your heart is all I own
And in your eyes, you're holding mine.
Baby, I'm dancing in the dark with you between my arms
Barefoot on the grass, listening to our favourite song
When you said you looked a mess, I whispered underneath my breath
But you heard it, darling, you look perfect tonight.

M: wooow Allis to bylo skvělí.

Já: děkuji.

Políbila sem Mel pak jsme se převlékli a lehli jsme si na postel já jí zabořila svojí hlavu do jejího krku a takhle jsme usnuli a spala takhle až do rána

Osud mi tě přidělilKde žijí příběhy. Začni objevovat