3

213 4 0
                                    

Melissa
První den školy byl docela zajímavý, když sem vešla do třídy byla tam nová žákyně byla pěkná chvíli sem si jí prohlížela a najednou jsme na chvíli navázali oční kontakt a usmála sem se na ní. Šla sem si sednout před ní, představila se a já se na ní otočila většinou se nezajímám o nový žáky, ale u ní sem si zapamatovala její jméno a taky co ráda dělá, když si sedala tak sem se na ní ještě usmála a pak sem vnímala dění přede mnou.

Tak teď o sobě něco řeknu jmenuji se Melissa Brown a taky mi je 18let a v Miami bydlím už od malička a taky se mi víc líbí holky. To je asi vše co bych o sobě řekla.

Druhý den školy jsme měli matiku kde sem hned musela k tabuli jít počítat nějaký příklady moc mi to nešlo tak sem si šla sednout zpátky a místo toho šla Allison ta to dala na jedničku, když byl konec hodiny tak sem šla na chodbu za holkami a uviděla Allison ještě s nějakou holkou jak se objímá v tu chvíli sem trochu žárlila. Na to že sem jí znala pár dní tak se mnou uměla dělat divy, když zazvonilo šla sem do třídy měli jsme dějepis a měli jsme nějaký projekt ve kterém sem s Allison, když sem šla k ní a začala na ní mluvit tak se na mě jenom koukala a pak se začala červenat byla tak roztomilá když se červenala, když jsme dělali na projektu tak sem jí docela víc poznala. Po škole sem čekala na Allison, když přišla tak jsme šli k jejímu autu byla sem překvapená že má takový auto. Jeli jsme k ní domů byla tam i její mamka byla milá pak mě vzala do pokoje měla ho pěkný takový malý , ale útulný. Prohlížela sem si fotky a pak sem si sedla na její postel a uviděla sem kytaru ve škole se nezmínila že hraje na kytaru slíbila mi že mi někdy něco zahraje a pak jsme začali dělat na tom úkolu. Po několika hodinách sem musela domů, ale vůbec se mi nechtělo nakonec mě Allison odvezla domů, pak sem se odhodlala a objala jí a chtěla sem aby to nikdy neskončilo nakonec sem vystoupila a šla domů.

M: ahoj už sem doma

Tá: kde jsi byla tak dlouho?

M: u kamarádky dělali jsme na projektu do školy a kde je máma?

Tá: kamarádka jo? Máma šla někam s kamarádkou.

M: jo kamarádka, tak já už půjdu do pokoje.

Šla sem do pokoje hodila batoh ke zdi a šla se osprchovat a pak sem šla do postele a mé myšlenky zabloudili k Allison po nějaké chvíli sem usnula.

Osud mi tě přidělilKde žijí příběhy. Začni objevovat