Uběhlo pár týdnů, měsíců a máme prázdniny. Dnes jsme doma, protože venku není vůbec hezky a taky máme výročí.
Já: pro něco si jdu do pokoje
M: dobře
Melissa mě pustila a já sem šla do pokoje pro dárek k výročí. Vzala sem takovou menší taštičku a šla zpátky za Melissou do obýváku. Sedla sem si na gauč vedle Melissi.
Já: tak že dnes máme výročí a já pro tebe něco mám.
M: to si nemusela, ale já pro tebe nic nemám.
Já: to je v pohodě, já nic nepotřebuji mě stačíš ty.
Dala sem Melisse pusu a pak jí předala dárek.
M: to jsou....
Já jenom kývla hlavou a Mel mi hned skočila kolem krku a políbila mě.
M: letenky na Maledivy
Já: zítra odlétáme
M: zítra?!
Já: jo
M: ale já nemám nic sbaleno.
Já: tak já tě odvezu domů, aby sis mohla něco sbalit.
M: ty už máš sbaleno?
Já: jo
M: a ví to tvoje mamka?
Já: no já sem se jí ptala jestli je to dobrý dárek, tak že to jakoby ví.
M: to je neuvěřitelné Alli!
Mel si mě přitáhla do polibku, když nám docházel vzduch tak jsme se odtáhli a ještě jsme dokoukali film.
M: jedeme
Měla sem opřenou hlavu o Melissi rameno, najednou vstala a já spadla.
Já: hej!
M: jdeme dělej.
Já: no tak dobře, ale řídím.
M: ok.
Taky sem se zvedla z gauče šla sem si vzít boty a bundu a vyrazili jsme k autu a jeli k Melisse domů. Do pár minut jsme byli před jejím barákem a šli jsme dovnitř, šli jsme do pokoje kde si Melissa začala balit věci do kufru.
Já: měla by jsi to říct tátovi vím že ho moc nemusíš,ale ať to aspoň ví.
M: ale
Já: žádný ale, prostě mu to běž říct, počkám na tebe v autě.
Dala sem Melisse pusu a vzala sem její kufr a šla sem k autu, kufr sem dala do kufru a čekala na Melissu v autě. Uběhlo tak 10 minut a Mel už šla k autu, nastoupila si a jeli jsme ke mě domů.
Já: tak jak to šlo?
M: Měl kecy že už ho taky opouštím jak máma.
Já: aspoň ví že letíš pryč na pár dní.
Dojeli jsme ke mě domů, kde na nás už čekala moje máma, udělala sem popcorn a šli jsme si sednout na gauč, chvíli jsme si povídali a pak sem tam zapla nějaký film. Bylo už docela dost hodin, tak jsme si šli lehnout do postele, taky zítra stáváme brzo. Ještě jsme se s Melissou milovali a pak jsme nakonec usnuli