Probudila sem se vedle Melissi, která ještě spala jenom sem se na ní chvíli koukala. Vzala sem mobil do ruky podívala sem se kolik je hodin bylo 9:27. Rozhodla sem se vstát z postele šla si vyčistit zuby a učesat si vlasy vzala sem na sebe černé tepláky, krátké triko a černou mikinu. Šla sem se podívat k mamce do pokoje jestli je doma. Máma taky spala tak sem šla do kuchyně udělat snídani. Udělala sem palačinky s Nutellou, když sem měla hotovo dala sem talíře na stůl a šla sem vzbudit mámu a potom i Melissu přišli jsme ke stolu a každá se pustila do jídla.
Má: máš to vynikající.
M: tvoje mamka má pravdu
Já: děkuji
Potom co jsme do jedli sem umyla nádobí a mamka potom odešla do práce. Teď sem byla doma jenom s Melissou venku bylo pěkně a nechtěla sem celý den strávit doma.
Já: mohli by jsme se jít podívat do města.
M: klidně
Přistoupila sem k Melisse a objala jí kolem krku a políbila jí. Potom sem šla do koupelny hodila rychlou sprchu a ještě sem si umyla vlasy dala sem si make-up a pak si usušila vlasy a taky si je vyžehlila. Na sebe sem si vzala černé uplé šaty a takovou slabou bundu. Melissa už byla taky připravena a jenom na mě už čekala. Vydali jsme se k auto a vyjeli jsme do města. Ve městě jsme našli volné místo na parkovišti a pak jsme chodili po městě. Chytla sem Melissu za ruku a kráčeli jsme po chodníku občas jsme zašli do nějakého obchodu si něco koupit na zub nebo něco k pití. Melissa se potom zastavila u okýnka jednoho obchodu byli tam náhrdelníky a prstýnky.
Já: líbí se ti něco z toho?
M: ten náhrdelník s tím srdíčkem je pěkný.
Já: počkej tady za chvíli budu zpátky.
Šla sem do toho obchodu kde byl ten náhrdelník koupila sem ho a šla zpátky za Melissou.
Já: dobrý můžeme jít.
Uviděli jsme zmrzlinu docela sem měla i chuť na zmrzlinu tak jsme šli ke stánku já si dala čokoládovou a Mel si dala melounovou. Našli jsme volnou lavičku sedli si na ní a jedli naší zmrzlinu povídali si a smáli se, když Mel do jedla zmrzlinu tak sem vytáhla malou krabičku s náhrdelník.
Já: Mel něco pro tebe mám
Mel uviděla že držím krabičku usmívala se a zářili jí oči předala sem jí krabičku a objala jí kolem pasu a čekala až jí otevře. Když jí otevřela tak mě objala a dala mi pusu a brečela radostí.
M: to si přece nemůžu vzít.
Já: no už sem to koupila tak že jo.
M: moc ti děkuji Allis
Mel mě tentokrát políbila, když jsme se odtáhli vzala sem ten náhrdelník dala jí vlasy na stranu a dala sem jí ho na krk.
Já: sluší ti.
Mel mě zase objala chvíli jsme takhle zůstali v objetí a zase se vydali dál.
Já: máš ráda sushi?
M: já ho miluju!
Já: fakt?
M: ale tebe miluju víc.
Políbila sem Mel a šli jsme na sushi, když jsme se najedli tak jsme šli zpátky k autu. Došli jsme k autu a bylo 17:45. Jeli jsme k Mel domů byla sem u ní do 19:30 a pak sem musela domů jelikož ráno zase musím stávat do školy Mel mě doprovodila ke dveřím ještě sem se na Mel otočila a usmála se na ní Mel si dala ruce kolem mého krku líbali jsme se do tý doby než nám docházel vzduch ještě sem jí objala a dala jí pusu.
Já: miluju tě.
M: já tebe.
Neochotně sem Melissu pustila a vyrazila sem domů. Přijela sem v 20:05 šla sem se osprchovat oblékla sem si pyžamo a šla sem spát a přitom myslela na Melissu.