seven× Happy Valentine's day

678 44 64
                                    

"3...2...1... kayıt."

"BBC UK dinleyicileri Luke Clarke burada ve bugünkü özel misafirimiz Arctic Monkeys'den Alex Turner. Hoşgeldin Alex. Nasılsın?"

"Biraz yorgun ama iyiyim Luke."

"İngiltere'nin en iyi rock gruplarından birisinde müzik yapıyorsun bu kolay olmamalı. Söylesene, sen ve grubun yeni bir şeyler üzerinde çalışıyor musunuz?"

Alex karşı camdan onu izleyen asistanına baktı ve gözünü tekrar Luke'a çevirdi.

"Evet yeni bir projemiz var ve bunu hayranlarımızla paylaşmak için sabırsızlanıyoruz."

"Bize bence bir ipucu vermelisin."

"Daha çalışmalara yeni başladık. Şu an bir şeyler söylemek için çok erken."

"Hayranların buna sinirlenecek gibi."

"İyi bir iş çıkarmalıyız ve bu onları tatmin etmeli."

"Tabiki öyle ama daha fazlasının duyulmasına ihtiyaç var. Malum sen artık 'ayıksın' ve haberlerde şu sıralar senin sarhoş olup gündem olduğunu görmüyoruz.

Figlio di puttana diye mırıldandı Slvyia kısık bir sesle. İnsanı bu kadar zorlayıp rahatsız etmeye bayılan sunuculardan/gazeticilerden hiç haz etmiyordu. Alex bu sözlerle donakalmıştı ve birkaç saniye ne diyeceğini kestirememişti.

<|Figlio di puttana: orospu çocuğu|>

"Herkesin zor anları olabilir anlarsın ya, daha iyi bir adam olmaya çalışıyorum."

"Evet üzücü bir durum. Çok iyi tanıdığım bir arkadaşımda senin gibiydi. Fazla alkol yüzünden yakınlarını üzer ve incitirdi ama senin bu durumdan kurtulmaya çalıştığına sevindim dostum. Sağlığın için."

Alex yumruğunu sıktı. Şu an yerinden kalkıp adamın yüzünü yumruklamak istiyordu. Bu sözleri duyan Slvyia hemen yapımcıdan araya şarkı girmesini istedi. Ara verdikleri anda radyo yayını yapılan odaya sanki ayağı alçıda değilmiş gibi koşar adımlarla girdi ve öfkeden alev alev yanan gözlerle yayıncı adamı buldu.

"Siz kim olduğunuzu zannediyorsunuz! Ne zamandan beri ulusal bir kanalda karşıdaki kişiyi küçümseyici, aşağılayıcı konular konuşulmaya başladı. Eğer haddinizi aşıp tekrar böyle konuşmalara girerseniz dava edileceksiniz!"

Alex hiçbir şey demedi çünkü demeye kalksa Slvyia tarafından susturulacağını biliyordu. Ayrıca bu gerizekalı herifin buna dikkat edip tekrar saçma sapan sorular sormasına karşılık yerinde oturdu ve Slvyia'nın sinirinden kızaran yüzüyle adamları haşlamasını izledi. Bunu yapmak kendisinin bir şey deyip araya girmesinden daha tatmin ediciydi.

"Bayan Gomez lütfen radyo odasından çıkın 30 saniye sonra yayın başlayacak."

Slvyia çıkmadan önce Alex'e güven verici gülümsemesiyle baktı. Yayın odasından sonra ayağının biraz zonkladığınu farkedip birisinden sandalye rica edip oturdu. Yarın gündem olacaktı. Bugün hiç düşündüğü gibi ilerlemiyordu.

"BBC UK radyo dinleyicileri yayınımıza tekrar hoşgeldiniz. Yayınımız en son alev alıyordu ki, bir araya girdik ama merak etmeyin program daha bitmedi. Evet Alex sana dönelim. Anlat bakalım hayatında birisi var mı? Çünkü her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır değil mi? Bundan önceki AM albümü çıktığında da yazdığın şarkıların bu kadar hit olmasını da o kadınlara borçluyuz değil mi?"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 14, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝙰𝚍𝚍𝚒𝚌𝚝𝚎𝚍//𝙰𝚕𝚎𝚡 𝚃𝚞𝚛𝚗𝚎𝚛Where stories live. Discover now