Bölük şarkısı- Artic Monkeys
I wanna be yoursİyi okumalar. Umarım beğenirsiniz. Aslında karakter fotoğrafı koymayı düşünmüyordum. Siz aklınızdakiyle de devam edebilirsiniz :)
🐘🐘🐘
Yaşadığı tartışmanın etkisindeki doktor kaçar adımlarla odasına doğru yol aldı. İri gözlerinin gözyaşlarıyla kavrulmasıyla başa çıkmaya çalışması tüm iradesini sarsıyordu.
Hastane koridorunda içten içe sevdiği adamdan işittiği bağırmışlar gururunu, ince ruhunu incitmişti. Yanan gözlerindeki kırgınlığın akmasına izin verdi.
İçinden bir türlü atamadığı öfkesini kağıt parçalarından çıkartırcasına odayı birbirine kattı. Sevdiği adamın haberi olmadığı bir aşkı içinde tutmak ona acıyı tattırdı. Bezen sevgisinin hissedilmesin korktu bazen de hissedilip karşılık bulması için can attı.
Aslında bu adamda değeri arayan ruhu, değer gören bir kadının ince ruhunun varlığından haberdardı. Düşünceleri mızrak gibi kalbine saplandı. Yavaşça dağıttığı kağıt parçalarının ortasında otururken buldu kendini.
Gözyaşlarının ıslattığı kağıt parçaları arasından tüm dikkatini çeken rapora doğru yönelen elleri titredi. Okuduğu rapor olduğu yeri, anı, düşüncelerini, her şeyi tuzla buz etti. İşler onun için biraz daha zorlaştı.
Genç doktor aldığı raporla tereddüt etmenden ayağa kalktı. Sorumluluğu ve cesaretini toplayıp sağlam bir duruş aldı. Elleriyle sildiği gözyaşlarının ne için olduğunu unutturdu kendisine. Beyaz ceketinin ceplerine koyduğu ellerini stresini atmak istercesine yumruk yaptı. Topuklu ayakkabılarının zeminde bıraktığı tok seslerle kim olduğunu kendisine hatırlattı.
Açık olan kapı kendisini biraz şaşırttı. Ufak adımlarla yaklaştığı odanın içerisindeki manzara bütün iradesini sarstı. Azad'ın, sevdiği adamın, kollarını sıkı sıkı sardığı kadın en yakın arkadaşıydı. Hayal kırıklığını tekrar hisseden kalbi bunu belli etmemek için kafasını önüne eğmesini istedi.
Genç doktor, adamın bu kadını sevdiğini biliyordu. Ne yazıkki ince ruhlu kadının bundan haberi yoktu. Ailesizinden bir parça gibi gördüğü bu adamın ona aşık olmasını beklemezdi. Genç doktor karşılık bulamadığı sevgisini her zaman içinde tuttu.
Kadın kollarının sarılı olduğu adamdan biraz geriye çekildi ve odaya giren arkadaşına bakmaya başladı. İnce ruhunda bir karamsarlık yayıldı...
***
Yorgun bedenimin hissettiği ağırlık tüm vücuduma eşit bir şekilde dağılmış gibiydi. Açtığım gözlerle karşımda diken mavi gözleri görmem korkuyu damarlarıma taşıdı. Merhametin bir türlü yer bulamadığı sesi kulaklarımı doldurdu.
"Sakin ol. Hiç bir şey yapmayacağım." Bana doğru ilerleyen adımlarıyla doğrulmaya çalıştığım beyaz çarşaflı yatağın içerisinde daha da geriye doğru kaçmaya çalıştım. Sakin bir biçimde koluma değen parmaklar tenimi kavururken ağlamaklı olan sesimle merhameti bekledim.
"Dokunma bana." İçimi kaynatan bu cümle hayatımda kurmak istediğim son cümleydi. Kalbimi ezip geçen karanlığın adımından bana kalan korkunç bir anının izini taşıyordu her harfinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senfoni
RandomYağmurun kesik bileklerinden ne kan aktı ne de acı. Acı, annesinin kahve gözlerinde kaldı...